تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815372239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان جهت استقبال از رئیس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان جهت استقبال از رئیس جمهور خبرگزاری پانا :مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با صدور پیامی برای استقبال از رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید از فرهنگیان و دانش آموزان استان دعوت کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ دي ساعت 10:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش  خبرگزاری پانا ، در پیام عباس لامعی آمده  است: خداوند منان را شاکریم که مردم شریف و میهمان نواز استان فرهنگ خیز خراسان جنوبی، « بهارستان علم و ادب»، به میزبانی کاروان تدبیر و امید به هدایت اندیشمند و فاضل گرامی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی مفتخر می شوند.
 
 
اکنون در آستانه این سفر با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت (مدظله العالی‌)، از  پرچمداران میادین فرهنگی استان فرهنگیان مومن، پر تلاش و دلسوز و همچنین دانش آموزان انقلابی این خطه دعوت می‌شود تا در حماسه شکوهمند استقبال و مراسم سخنرانی رئیس جمهور مردمی خود حضور به هم رسانند.
 
 
امید است سفر رئیس جمهور به دیار علم و ادب، گشایشگر افق‌های جدید توسعه و پیشرفت برای عزیزانی باشد که در میدان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، کرامت و بزرگواری خویش را به اثبات رسانده‌اند.
 
 
فرهنگیان و دانش آموزان فهیم، هوشیار، انقلابی و مهمان نواز استان با حضور  گرم و پر شور خود، در مراسم استقبال از  رئیس جمهور محترم ، پذیرای قدوم مبارک کاروان دولت تدبیر و امید بوده و همچون همیشه طلایه‌دار فرهنگ غنی میهمان نوازی در خراسان جنوبی، می شوند.
 
 
بی شک حضور پرشور فرهنگیان نمونه ای از همراهی و میهمان نوازی مردم خراسان جنوبی با دولت مردان و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. پس همه می آییم تا با هم محرومیت ها و مطالبات استان و پتانسیل غنی نیروی انسانی و سایر منابع ارزشمند خویش را به استحضار رئیس جمهور محترم برسانیم و بر تحقق خواسته های به حق و مسلم فرزندان مان از رفاه و آینده ای امن و اشتغال پایدار تاکید کنیم.
 
 
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهار شنبه سوم دی ماه سال جاری به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن