تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819436714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي کمپين آسمان آبي، زمين پاک به نفع مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۷ق.ظ)
اجراي کمپين آسمان آبي، زمين پاک به نفع مردم است عضو شوراي اسلامي شهر تهران با ابراز خرسندي از اجراي طرح کمپين آسمان آبي، زمين پاک گفت: شهرداري در اين کمپين بايد رويکردي را انتخاب کند که مردم متوجه شوند منافع اجراي اين طرح ها به خودشان بازمي گردد.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه آباد، درباره کمپين آسمان آبي، زمين پاک اظهار کرد: طرح خط سفيد فرصت خوبي است که شهرداري تهران يک رويکرد را در جامعه از رويکردي صرفا خدماتي به رويکردي فرهنگي تبديل کند و بهترين راهش اين است که ساختارهاي آهني و فلزي شهر همانند نرده ها که حتي در بزرگراه هايي که به تازگي احداث شده است، وجود دارد از ميان برداشته شود.
اين عضو شوراي شهر افزود: اين کمپين فرصت خوبي است تا به جاي آنکه مديريت شهري براي بازداشتن افراد از خطا ناگزير به نرده گذاري شود، رويکرد جديدي جايگزين شود که در آن ادبيات مفهومي که مشخصات يک انسان متمدن و فرهيخته اجتماعي را دارد براي ياد گرفتن يک فرهنگ در کلان شهر تهران مورد توجه قرار گيرد.
عضو کميته سلامت و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه بيان کرد: در همه کلان شهرهاي دنيا با زبان رنگ با مردم صحبت مي کنند يعني مديريت شهري وقتي بخواهد يک مانع را ايجاد کند، کافي است که خطي را به شکل يک مرز تعريف کند تا مردم همان مرز را رعايت کنند و شهرداري تهران هم بايد رويکرد هايش را به اين سمت ببرد که اين حائل ها و تفکيک کننده هاي فلزي از شهر حذف شود و با رنگ سفيد خطوط با مردم حرف بزند.
رئيس کميته ايمني و مديريت بحران شوراي شهر تهران در ادامه در زمينه طرح پسماند و تفکيک مبدا که از ديگر بخش هاي کمپين آسمان آبي، زمين پاک است اظهار کرد: تفکيک از مبدا زماني نتيجه مي دهد که مردم متوجهشوند که منافع مشارکت مردم از شرکت در اين برنامه به خوشان بازگردد و اين نخستين گامي است که شهرداري تهران در اجراي اين طرح بايد به آن توجه کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن