تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات اضطراري و موردي به کارتن خواب هاي تهران/ برنامه ريزي براي زنان و کودکان بي خانمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ دي ۱۳۹۳ (۹:۵۱ق.ظ)
ارائه خدمات اضطراري و موردي به کارتن خواب هاي تهران/ برنامه ريزي براي زنان و کودکان بي خانمان عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: براي کنترل وضعيت کارتن خواب هاي شهر تهران و جلوگيري از فوت آنها در ايام سرد پيش رو، بايد تمام نهادها اقدامات اساسي را در دستور کار خود قرار دهند.
احمد دنيا مالي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: پيش از آغاز زمستان برنامه ريزي ها براي کمک به کارتن خواب هاي شهر تهران و کنترل وضعيت اين قشر در دستور کار شهرداري قرار گرفته بود و اقداماتي نيز در اين خصوص انجام شده است.
وي افزود: شهرداري تهران به تنهايي قادر به کمک رساني به 15 هزار کارتن خواب شهر نيست و ساير نهادها از جمله سازمان بهزيستي نيز بايد براي جلوگيري از حوادث سال هاي اخير و مرگ تعداد زيادي از کارتن خواب هاي شهر جدي تر از قبل وارد عمل شوند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به داير بودن گرمخانه هاي شهرداري براي اسکان دهي به کارتن خواب هاي شهر اظهارکرد: در سال هاي اخير نيز شاهد بوده ايم که با سرد شدن هواي شهر تهران، تعداد زيادي از کارتن خواب ها به گرمخانه ها مراجعه کرده و نياز است که تعداد گرمخانه ها در پايتخت افزايش يابد.
وي ادامه داد: تمامي دستگاه ها مي توانند با ارائه خدمات اضطراري و موردي به کارتن خواب ها از وقوع حوادث سال 84 و 85 که در چند شب تعداد زيادي کارتن خواب جان خود را از دست داد جلوگيري کنند.
دنيا مالي در خصوص وضعيت کارتن خواب هاي زن و کودک اذعان کرد: متاسفانه طي سال هاي گذشته تعداد کارتن خواب هاي زن و کودک که بيشتر آنها نيز درگير مقوله اعتياد هستند افزايش قابل توجهي داشته و نياز است براي زنان و کودکان بي خانمان نيز برنامه ريزي شود زيرا هم اکنون بيشتر امکانات نهادهايي مانند شهرداري به در اختيار کارتن خواب هاي مرد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن