تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاري بين وزارت دفاع و سازمان حفاظت محيط زيست به امضاء رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۵۸ب.ظ)
تفاهم نامه همکاري بين وزارت دفاع و سازمان حفاظت محيط زيست به امضاء رسيد تفاهم نامه همکاري وزارت دفاع و سازمان حفاظت محيط زيست به امضاي سردار سرتيپ پاسدار دکتر حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و دکتر معصومه ابتکار معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان حفاظت محيط زيست، اين تفاهم نامه که در 5 ماده و 23 بند تدوين شده است، علاوه بر تحقق اهداف سند چشم انداز بيست ساله کشور، در حوزه زيست محيطي، بهبود و توسعه کمي و کيفي همکاري‌هاي علمي، پژوهشي، فناوري، آموزشي، حفاظتي و اجرايي در چارچوب وظايف ذاتي قانوني طرفين و رائه خدمات مورد نياز از طريق اقدامات مشترک را هدف گرفته است.
بنابراين گزارش، وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در اين تفاهم نامه ملزم شد، ضمن تعامل براي استفاده و بهره گيري از امکانات، تجهيزات و فناوري‌هاي نوين به منظور تشخيص و کنترل مخاطرات و بحران‌هاي زيست محيطي در فعاليت‌هاي نظير طراحي و توليد و عرضه محصولات و ارائه خدمات مورد نياز سازمان حفاظت محيط زيست مانند ماشين آلات آتش نشاني، شناورهاي هدايتي، پهباد ها، آزمايشگاه‌هاي سيار، مديريت پسماند، سيستم‌هاي بازيافت، دفع ضايعات و تکميل روند پايش زيست محيطي مناطق تحت مديريت و حساس محيط زيست نظير ارائه خدماتي همچون توليد نقشه‌هاي زميني، هوايي، ماهواره اي و بکارگيري دوربين‌هاي مورد نياز با سازمان حفاظت محيط زيست همکاري نمايد.
اين گزارش مي‌افزايد، با توجه به اين که هم اکنون صنايع دفاع به دليل رعايت مسائل زيست محيطي در زمره صنايع سبز قرار دارد؛ همکاري به منظور پاک‌سازي محيط‌هاي آلوده به ضايعات جنگي، مکان يابي صحيح و انتقال صنايع دفاعي به مکان مناسب با رعايت ضوابط زيست محيطي و همچنين اجراي طرح مديريت زيستي در صنايع دفاعي و مديريت سبز در سطح وزارتخانه و سازمان‌هاي وابسته از ديگر تعهدات وزارت دفاع در اين تفاهم نامه به شمار مي‌رود.
همچنين سازمان حفاظت محيط زيست نيز متعهد شد، در زمينه‌هاي نظير مکان يابي و انتقال صنايع دفاعي مورد نياز به مکان‌هاي مناسب با رعايت ضوابط زيست محيطي، ارائه خدمات مشاوره اي، تخصصي و آموزش، ارتقاي دانش زيست محيطي کارکنان وزارت دفاع متناسب با ظرفيت‌هاي کارشناسي سازمان حفاظت محيط زيست، همکاري مؤثر در راستاي تدوين ضوابط و دستور العمل استانداردهاي زيست محيطي مورد نياز اقدان لازم را به عمل آورد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن