تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801195031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرطان شاخص‌های توسعه انسانی را تحت تاثیر قرار داده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرطان شاخص‌های توسعه انسانی را تحت تاثیر قرار داده است
گزارش‌های جهانی نشان می دهند که افزایش موارد سرطان در سالهای اخیر، شاخص‌های توسعه انسانی و رشد اقتصادی و اجتماعی را در اغلب کشورهای دنیا تحت تاثیر قرار داده است.


داوود رضایی منش، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، افزود: نوع زندگی‌های امروزی و عدم آگاهی‌ها،موجب گسترش سرطان شده و به دنبال آن بسیاری از شاخص‌های انسانی، اقتصادی، اجتماعی  و ... تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.


وی تاکید کرد: گزارش‌های جهانی نشان می دهند که افزایش موارد سرطان در سالهای اخیر و شاخص‌های توسعه انسانی و رشد اقتصادی و اجتماعی را در اغلب کشور‌های دنیا تحت تاثیر قرار داده است.


رضایی منش، با اشاره به لزوم پیشگیری از انواع سرطان، تصریح کرد: باید پیشگیری از سرطان را جدی گرفت و در این زمینه فرهنگ‌ سازی و برنامه ریزی‌های دقیق، اصولی و عملی صورت گیرد.


وی با بیان اینکه چهار عامل در بروز بیماری‌های مزمن به ویژه بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان موثر هستند، خاطر نشان کرد: استعمال دخانیات به ویژه سیگار، مصرف چربی زیاد و بالا رفتن کلسترول و چربی خون، ورزش نکردن و نداشتن و تحرک بدنی و چاقی و اضافه وزن، چهار عامل اصلی ابتلا به بیماری‌های مزمنی نظیر سرطان و بیماری‌های قلبی هستند.


رضایی منش، افزود: بروز مشکلات روحی و روانی و عصبی نظیر استرس، افسردگی و اضطراب نیز در گسترش بیماری‌های مزمن تاثیر گذار بوده است.






انتهای پیام/












تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن