تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819242625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشکده سما بايد به سمت ايجاد رشته هاي کارشناسي حرکت کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:
۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۲۸ب.ظ)
دانشکده سما بايد به سمت ايجاد رشته هاي کارشناسي حرکت کند رياست شوراي سياستگذاري سما لرستان گفت: دانشکده سما بايد به سمت ايجاد رشته هاي کارشناسي حرکت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه شوراي سياستگذاري سما با حضور فتح اله آسترکي رئيس شوراي سياستگذاري سما لرستان، علي فولادوند دبير شوراي سياستگذاري و رئيس دانشگاه سما ، يداله ملکي رياست دانشگاه آزاد خرم آباد، گودرز کريمي فر مديرکل آموزش و پرورش استان لرستان، حسين قرباني رياست دانشگاه آزاد دورود و محمد نيکروان رئيس مرکز آموزشي و فرهنگي سما بروجرد در سالن جلسات رياست دانشکده سما خرم آباد برگزار شد.
رياست شوراي سياستگذاري سما لرستان بر اتخاذ تصميمات مجموعه ي سما در اين شورا، تأکيد کرد و گفت: کليه ي تصميم گيري ها با توسعه کمي و کيفي دانشکده هاي سما در استان و همچنين توسعه مدارس غيرانتفاعي در اين شورا انجام خواهد شد.
فتح اله آسترکي گفت: که اعضاي محترم از اين ظرفيت براي بهبود مراکز سما و مدارس غيرانتفاعي وابسته به سما استفاده ي مطلوب را داشته باشند.
وي گفت : سما بايد به سمت ايجاد رشته هاي کارشناسي حرکت کندو هدف کلي تقويت سما در مدارس مي باشد که بخشي از مسئوليت آموزش و پرورش را کاهش خواهد داد.
دبير شوراي سياستگذاري سما به تبيين آئين نامه شورا پرداخته و با برشمردن وظايف و اختيارات شورا بر کيفيت آموزشي و پژوهشي سما تأکيد نمود.
در اين جلسه در ارتباط با توسعه دانشکده ي سما در شهرستان دورود مقرر شد که نماينده اي براي هماهنگي با رياست محترم دانشگاه آزاد واحد دورود در نظر گرفته شود که در رابطه با راه اندازي دانشکده سما در دورود مطالعه و بررسي لازم صورت پذيرد.
همچنين در اين جلسه در ارتباط با توسعه ي مدارس غير انتفاعي مقرر شد. که با هماهنگي مدير کل آموزش و پرورش استان از ظرفيت هاي آموزش و پرورش براي ايجاد مدارس غيرانتفاعي سما استفاده شود.مديرکل آموزش و پرورش قول داد که در اين راستا همکاري لازم را با مرکز سما داشته باشند.
در اين جلسه در رابطه با واگذاري و تملک ساختمان فعلي دانشگاه سما که متعلق به دانشگاه آزاد خرم آباد مي باشد همه اعضا ضرورت اين واگذاري را متذکر شدند و مقرر شد. که نامه اي به رياست دانشگاه آزاد خرم آباد تنظيم شود تا اقدامات لازم در اين راستا صورت پذيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن