تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813203859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت نياز سنجي و ارتقاي استعدادها در مدارس شاهد و ايثارگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۶ب.ظ)
ضرورت نياز سنجي و ارتقاي استعدادها در مدارس شاهد و ايثارگر مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران با اشاره به ضرورت نياز سنجي و ارتقاي استعدادها در مدارس شاهد و ايثارگر، گفت: برنامه هاي آموزشي و فعاليت هاي فرهنگي در اين مدارس بايد هدفمند بوده و از كيفيت مناسبي برخوردار شود.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه ستاد اجرايي شاهد و ايثارگر با حضور مديران كل بنياد شهيد و آموزش و پرورش استان، اعضاي ستاد اجرايي و معاون فرهنگي بنياد استان در آموزش و پرورش برگزار شد.
در اين جلسه مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با تسليت ايام عزاداري رحلت جانسوز حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبي(ع) و حضرت علي بن موسي الرضا(ع)، گفت: برنامه هاي آموزشي و فعاليت هاي فرهنگي در مدارس شاهد و ايثارگر بايد هدفمند بوده و از كيفيت مناسبي برخوردار شود.
وي افزود: در ارتقاي روند تحصيلي اين عزيزان بايد نقاط ضعف و آسيب ها را شناسايي و با اتخاذ برنامه اصولي در جهت تقويت مسائل تحصيلي آنان از همه توانمندي ها بهره بگيريم.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در مدارس اشاره كرد و اظهار داشت: با تقويت دو مقوله اعتقاد و باور مي توان در راستاي اهداف و سيره شهدا گام برداريم.
در اين جلسه پيرامون نيازهاي پرورشي و باورهاي ديني، گزارش بازديد از مدارس شاهد و جلسه توجيهي براي مديران اين مدارس، برگزاري كلاس هاي تقويتي و جبراني طرح شاهد پراكنده، ارائه گزارش فعاليت هاي ستاد اجرايي در آذرماه از موضوعات اين جلسه بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن