تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801195610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: اسناد مالی شفاف باشد ما زودتر به نتیجه می‌رسیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قنبرزاده: اسناد مالی شفاف باشد ما زودتر به نتیجه می‌رسیم
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: دومین جلسه کمیته بررسی صورتهای مالی فدراسیون فوتبال امروز برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.


منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه‌ اول کمیته بررسی صورتهای مالی فدراسیون فوتبال با حضور رییس فدراسیون و دبیر کل برگزار شد جلسه دوم امروز برگزار شد و تصمیماتی در خصوص صورتهای مالی گرفته شد.

قنبرزاده در ادامه بیان کرد: جلسه اول کمیته بررسی صورتهای مالی مصوب شد که هر گونه اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها از طریق عابدینی صورت بگیرد وی قرار است محتوای جلسات را به اطلاع عموم برساند.

وی بیان کرد: همچنین یک حسابرسی خبره به عنوان مشاور قرار است با کمیته بررسی صورتهای مالی همکاری کند این حسابرس صرفا به عنوان مشاور با ما همکاری می‌کند و وابستگی به فدراسیون فوتبال ندارد همچنین وی به صورت حرفه‌ای و تخصصی به کمیته مشاوره می‌دهد.

وی تصریح کرد: کمیته‌ای منتخب اعض مجمع بررسی اسناد و هزینه‌های مالی فصل 91-92تشکیل شده است. مجمع عمومی صورتهای مالی را به تصویب نرساند بر این اساس کمیته بررسی صورتهای مالی قرار است اسناد مالی را بررسی و نتایج بررسی را در مجمع عمومی ارایه دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:به نظر نمی‌رسد که کمیته بررسی صورتهای مالی خیلی سریع در چند جلسه به نتیجه برسد به هر حال اگر اسناد مالی گویا و شفاف باشد ما سریعتر به نتیجه قطعی می‌رسیم و گزارشی مالی را ارایه می‌دهیم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن