تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801777280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسايل مالي فدراسيون فوتبال نه شفاف است و نه ما آن را تاييد کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
وزير ورزش و جوانان: مسايل مالي فدراسيون فوتبال نه شفاف است و نه ما آن را تاييد کرديم وزير ورزش و جوانان در خلال تماشاي مسابقات واترپلوي جام باشگاه هاي آسيا درباره مسائل مالي فدراسون گفت: مسائل مالي فدراسيون شفاف نيست و اين امر گويا به تاييد وزارت نرسيده و در مجمعي که ششم دي ماه برگزار مي‌شود خيلي از مسائل مطرح خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان در خلال تماشاي مسابقه واترپلوي جام باشگاه هاي آسيا در استخر 9 دي حضور پيدا کرده بود درخصوص آخرين شرايط فدراسيون فوتبال و مشکلات مالي اين فدراسيون اظهار داشت: فدراسيون نسبتا مستقل است؛ اما مسائل مالي آنها شفاف نبود و شنيدم اين امر به تاييد ما هم رسيده است که بايد بگويم چنين چيزي نيست و اين امر را تکذيب مي‌کنم.
وي ادامه داد: صورت حساب‌هاي مالي آنها به درستي ارائه نشده است و مخدوش است، بايد روشن شود و به مجمع گزارش دهند. در مجمعي که ششم دي ماه برگزار مي‌شود خيلي از مسائل مطرح خواهد شد.
وزرير ورزش و جوانان درمورد شرايط استقلال و پرسپوليس گفت: در تلاش هستيم تا شرايط را به گونه اي فراهم کنيم تا در مدت زمان محدود واگذاري اين دو باشگاه انجام شود. هفته گذشته هم جلسه بسيار خوبي داشتيم و به محض اينکه صورت‌هاي مالي امضا شود سازمان خصوصي سازي وارد ماجرا مي‌شود و مزايده انجام خواهد شد.
گودرزي با اشاره به شرايط سياسي، مديرعامل باشگاه پرسپوليس افزود: هيأت مديره احتمال مي‌داد که سياسي به زودي آزاد مي‌شود، اما اگر قرار باشد ادامه داشته باشد بايد فکري براي جايگزيني وي انجام دهيم.
مسئول اول ورزش کشور درمورد بودجه پيشنهادي دولت به مجلس براي ورزش، خاطرنشان کرد: مجلس هنوز چيزي تصويب نکرده است، بلکه لايحه اي از طرف دولت داده شده است، اين لايحه درصد محدودي نسبت به گذشته رشد داشته است که متاسفانه کفايت نمي‌کند. البته محدوديت هاي منابع در کشور وجود دارد و به هر حال اميدواريم اين مشکلات هم حل و فصل شود تا ما بتوانيم از خجالت فدراسيون‌ها دربياييم.
وزير ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات مجموعه ورزشي آزادي اظهار داشت: اقداماتي براي سرپوشيده کردن، نگه داري و تعميرات اين ورزشگاه صورت گرفت، اما متاسفانه دستگاه هاي مربوطه به خوبي همکاري نکردند. پيشنهاداتي هم به دولت داديم و معاون رئيس جمهور هم قول داد اعتباراتي به اين موضوع اختصاص دهند که متاسفانه هنوز محقق نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن