تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از سايت جشنواره امام رضا(ع) در استان خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
با حضور آيت الله موسوي جزايري صورت گرفت رونمايي از سايت جشنواره امام رضا(ع) در استان خوزستان با حضور آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان از سايت جشنواره امام رضا(ع) در اين استان رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حاشيه نمايشگاه بزرگ کتاب خوزستان، از زير پورتال «شمس توس» در اين استان با حضور آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در استان رونمايي شد.
زير پورتال شمس توس خوزستان حاوي آخرين اخبار، عملکرد، فراخوان و کليه برنامه ها و فعاليت هايي است که از طريق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان پيرامون برگزاري جشنواره شعر رضوي به زبان عربي منتشر مي شود.
آيت الله سيد محمدعلي موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در حاشيه رو نمايي از اين زير پورتال، گفت: به فرموده امام راحل(ره) مرکز و پايتخت کشور جمهوري اسلامي ايران آستان قدس رضوي است.
وي با بيان اينکه در جوار بارگاه ملکوتي امام هشتم شيعيان امام رضا(ع) تمام کشور و تمام نفوس مستعده همانند خورشيد تابناک تلالو مي کند، ابراز اميدواري کرد: از فيوضات محضر امام رضا(ع) در اجراي برنامه ها و جشنوار هاي رضوي بهره مند شويم.
سايت جشنواره امام رضا(ع) به آدرس khozestan.shamstoos.ir/fa/home راه‌اندازي شده وعلاقمندان مي‌توانند، برنامه‌هاي مربوط به بنياد بين‌المللي فرهنگي و هنري امام رضا(ع) جشنواره شعر رضوي به زبان عربي و ويژه برنامه ورود نمادين امام رضا(ع) به ايران از مرز شلمچه را از طريق اين سايت پيگيري کنند.
پايان آذرماه، آخرين مهلت طراحي و رونمايي از زيرپورتال هاي استاني سايت جشنواره امام رضا(ع) است و استان هاي باقي مانده تا پايان پاييز فرصت دارند، سايت هاي استاني خود را رونمايي نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن