تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813252978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود نيرو و کارشناس حقوقي در شهرستان ها غيرقابل انکار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
کمبود نيرو و کارشناس حقوقي در شهرستان ها غيرقابل انکار است مدير کل دفتر حقوقي و املاک بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور با بيان اينکه مسووليت کارشناسان حقوقي در بنياد مسکن توام با کار مضاعف است، گفت: کمبود نيرو و کارشناس حقوقي در شهرستان ها يک موضوع روشن و غيرقابل انکار است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين صدقي نيا، مدير کل دفتر حقوقي و املاک بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور در همايش آموزشي آشنايي با تازه هاي قوانين و مقررات حقوق و املاک سراسر کشور در شيراز گفت: کارشناسان حقوقي با بهره گيري از فضاي مجازي و فناوري اطلاعات، آگاهي هاي علمي خود را به روز رساني کنند.
وي با بيان اينکه در برخي از مواقع مي توانيم از وجود وکيل يا کارشناسان بخش خصوصي براي رفع کمبودها استفاده کنيم، افزود: در عين حال تاکيد ما بر احقاق حق بنياد مسکن در محاکم است و چه به صورت کارشناسان بنياد و چه به صورت استفاده از توان بخش خصوصي نبايد حقي از بنياد مسکن ضايع شود.
مديرکل دفتر حقوقي و املاک بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور خاطرنشان کرد: کارشناسان حقوقي و املاک چشم بيناي بنياد مسکن هستند که بايد همه تحولات را رصد کنند و نگذارند در جايي کاري انجام يا قدمي به اشتباه برداشته شود تا بنياد مسکن با کمترين شرايط نامطلوب مواجه باشد و بتواند به رسالت اصلي خود که خانه سازي براي محرومان است، رسيدگي کند.
صدقي نيا با اشاره به اينکه ما از عضو حقوقي بايد توقع انجام کار حقوقي داشته باشيم، گفت: اين پسنديده نيست که يک کارشناس حقوقي در معاملات و قرارداد ها جدي گرفته نشود و ما انتظار داشته باشيم که او در اختلافات معجزه کند، بايد همه قراردادها و مسايل مسئوليت آور به تاييد کارشناس حقوقي رسيده باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن