تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803333745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري سرخابي ها تا پايان سال جاري نهايي مي‌شود / دولت سهمي از اين دو باشگاه نمي خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸ق.ظ)
رييس سازمان خصوصي سازي: واگذاري سرخابي ها تا پايان سال جاري نهايي مي‌شود / دولت سهمي از اين دو باشگاه نمي خواهد رئيس سازمان خصوصي‌سازي گفت: تا پايان سال ۹۳ واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس نهايي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرعلي اشرف عبدالله پوري‌حسيني، رييس سازمان خصوصي سازي در گفت و گوي تلفني با راديو جوان با اشاره به وضعيت واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: بررسي وضعيت دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به اتمام رسيده و مشکلاتي هم که در خصوص باشگاه پرسپوليس بود، برطرف شد. در حال حاضر هر دو باشگاه آماده واگذاري به بخش خصوص هستند.
وي افزود: قرار است در اواسط دي‌ماه اولين آگهي مزايده اين دو باشگاه را منتشر کنيم. با توجه به اينکه بعد از آخرين آگهي مزايده حداقل بايد 20 روز به شرکت کنندگان در مزايده زمان بدهيم، به نظرم در اواسط يا نيمه اول بهمن‌ماه جلسه مزايده برگزار خواهد شد. تلاش ما اين است که تا پيش از پايان سال جاري برندگان مزايده را معرفي کنيم.
رئيس سازمان خصوصي‌سازي با بيان اينکه اين سازمان براي واگذاري سرخابي قبل از آغاز سال جديد عجله دارد، تصريح کرد: عجله ما براي واگذاري باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال پيش از پايان سال به اين دليل است که مي‌خواهيم مالکان جديد دو باشگاه پيش از پايان اين فصل ليگ برتر در باشگاه مستقر شوند و فرصت اشراف بر کارها را داشته باشند. اگر قصد دارند تغييراتي در باشگاه داشته باشند و تيم خود را براي سال آينده با قدرت راهي ليگ کنند، بهتر است قبل از پايان اين فصل باشگاه را در اختيار بگيرند.
بررسي اهليت خريداران سهام سرخابي ها ديگر موضوعي بود که پوري‌حسيني در گفتگو با برنامه خط پايان راديو جوان به آن اشاره داشت و افزود: مطمئناً اهليت افراد حقيقي يا حقوقي که قصد دارند پرسپوليس و استقلال را خريداري کنند بررسي خواهد شد. خود ما هم روي اين موضوع حساسيت داريم اما اينگونه نيست که قبل از مزايده بخواهيم وضعيت برخي افراد را بررسي کنيم و بگوييم شما نمي‌توانيد در مزايده شرکت کنيد.
وي ادامه داد: تمام 77 ميليون نفر ايراني مي‌توانند در مزايده شرکت کنند و آن موقع ما اهليت افرادي را که مي‌خواهند در مزايده شرکت کنند، بررسي مي‌کنيم و اگر اين افراد شرايط حضور در مزايده را نداشته باشند به آنها اعلام مي‌کنيم که شما به دليل اين مشکلات اجازه در اختيار گرفتن دو باشگاه پرسپوليس و استقلال را نداريد. مطمئناً اگر هم اين دو باشگاه واگذار شوند و بعد از واگذاري از سوي افراد حقيقي يا حقوقي که برنده مزايده بوده‌اند تخلفي صورت بگيرد طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد و حتي امکان پس گرفتن باشگاه‌ها وجود دارد.
رئيس سازمان خصوصي‌سازي خاطرنشان کرد: اينگونه نيست که افرادي که مي‌خواهند استقلال و پرسپوليس را در اختيار بگيرند هيچ تخلفي انجام ندهند، چراکه در هيچ‌يک از افراد معصوميت وجود ندارد. با اين حال اگر تخلفي صورت بگيرد طبق قانون با آن تخلف برخورد مي‌شود و مشکلي از اين بابت وجود ندارد.
پوري‌حسيني در پاسخ به اين سؤال که آيا در قيمت‌گذاري انجام شده قيمت باشگاه پرسپوليس بالاتر از استقلال بوده است، گفت: اين موضوع را نه تأييد مي‌کنم نه تکذيب اما قيمت يکي از باشگاه‌ها بالاتر از ديگري است. با توجه به دارايي‌هاي دو باشگاه و ميزان بدهي‌هايي که وجود داشت قيمت يکي از باشگاه‌ها از ديگري بالاتر شده است و شايد هم اين باشگاه استقلال باشد.
وي با بيان اينکه سازمان خصوصي‌سازي قيمت‌گذاري اين دو باشگاه را انجام داده است،‌ اظهار داشت: با توجه به اينکه پرسپوليس و استقلال از طريق وزارت اقتصاد بايد واگذار شوند، جلسه نهايي را براي قيمت‌گذاري برگزار خواهيم کرد تا قيمت پايه را براي شرکت کنندگان در مزايده اعلام کنيم. ميزان بدهي‌ها، اموال، ساختمان‌ها، زمين‌هاي اختصاصي و تمام اين مسائل بررسي شده و با توجه به اين مسائل قيمت پايه اين دو باشگاه مشخص است اما با توجه به اينکه بايد جلسه قيمت‌گذاري برگزار شود من نمي‌توانم عددي را اعلام کنم.
رئيس سازمان خصوصي‌سازي در واکنش به اين موضوع که آيا دولت که اکنون صاحب اين دو باشگاه است براي خود سهمي مي‌خواهد يا نه، تأکيد کرد: دولت هيچ سهمي براي خود نمي‌خواهد و صددرصد سهام اين دو شرکت واگذار خواهد شد. هر شخص حقيقي يا حقوقي که قصد دارد سهام اين دو باشگاه را خريداري کند مي‌تواند صددرصد سهام را در اختيار بگيرد. در اين بين اگر افراد حقيقي يا حقوقي که استقلال و پرسپوليس را در اختيار مي‌گيرند بخواهند سهمي را به پيشکسوتان اختصاص دهند، اين از اختيار خود آنهاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن