تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804001700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه گردشگري بدون مشارکت مردمي امکان پذير نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۹:۲۵ق.ظ)
توسعه گردشگري بدون مشارکت مردمي امکان پذير نيست معاون گردشگري در جلسه هم انديشي واحدهاي اقامتي استان مازندران بر جلب حمايت ها و مشارکت هاي مردمي هم راستا با حمايت هاي دولتي به منظور توسعه صنعت گردشگري کشور تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد در جلسه هم انديشي مديران واحدهاي اقامتي استان مازندران در تالار اجتماعات هتل نارنجستان نور با بيان اينکه براي برون رفت از بسياري مشکلات بايد سياست هاي راهبردي و تحقق اقتصاد مقاومتي که مقام معظم رهبري به آن تأکيد دارند را اجرا کرد، اظهار داشت: بايد تلاش شود بخشي از مسووليت هاي حوزه گردشگري به مردم واگذار شود؛ چرا که دولت به تنهايي قادر به ارائه خدمات نيست.
وي ايجاد تشکل هاي قوي با کاهش سطح مسووليت هاي دولت را در حوزه گردشگري بسيار ضروري عنوان کرد و افزود: جامعه هتلداري براي دست يافتن به موفقيت هاي مختلف در اين زمينه بايد نسبت به تشکيل اين تشکل ها و ايجاد تقويم هاي گردشگري اقدام کند.
معاون گردشگري با اشاره به اينکه امروز دنيا در سايه مديريت شهري و کسب تجربه هاي بشري به نتايج مطلوبي دست يافته است، اذعان داشت: متأسفانه کشور در اين زمينه و استفاده از تجارب ديگران با هدف رشد کيفيت خدمات در حوزه گردشگري بسيار ضعيف است.
رحماني موحد با اشاره به برخورداري مازندران از شرايط بسيار مطلوب آب و هوايي و نيز مواهب طبيعي نظير کوه، دريا و جنگل گفت: چنين ويژگي هايي در حقيقت فرصت مناسبي براي پويايي و رونق صنعت گردشگري است که بايد از چنين مزيتي به نحو مطلوب بهره برد.
وي آموزش نيروي انساني، فعال نمودن شوراي اطلاع رساني، تبليغات آداب، آيين ها و سنت هاي بومي و داشتن برنامه ريزي هدفمند را راهي براي بهبود وضعيت فعالان عرصه صنعت هتلداري در کشور معرفي کرد.
وي ادامه داد: امروز آموزش در برخي از کشورها به نوعي سرمايه گذاري به شمار مي آيد و اگر به اين مهم توجه شود نيتجه آن رشد کيفيت خدمات، اشتغالزايي و نيز بهره برداري بهينه از منابع موجود دراين صنعت خواهد بود.
وي از برگزاري يک دوره آموزش کوتاه مدت به شيوه مجازي براي هتلداران در دهه فجر در کشور خبرداد و برگزاري انتخابات هتلداري و نيز هم افزايي با ساير بخش ها از جمله مراکز آموزشي، دانشگاهي را از ديگر برنامه هاي با هدف ارائه خدمات در اين صنعت برشمرد.
وي در خصوص ايجاد امنيت براي گردشگران؛ بويژه خارجي نيز اظهار داشت: به تازگي براي تحقق اين مهم مصوبه دراين زمينه داشتيم که نقش بسيار اساسي براي تأمين امنيت و ميزان ماندگاري گردشگران خارجي در کشور به همراه خواهد داشت.
وي ابراز اميدواري کرد که با هم افزايي و همگرايي که در ميان مجلس شوراي اسلامي و دولت وجود دارد به زودي شاهد رفع مشکلات صنعت هتلداري در کشور باشيم.
رحماني موحد با اشاره به اينکه مازندران با برخورداري از 200 باب هتل و هتل آپارتمان سالانه ميزبان حدود 250 هزار گردشگرخارجي از ديگر کشورها؛ بويژه حوزه خليج فارس و ميليون ها گردشگر داخلي است، يادآور شد: اين امر جديت هر چه بيشتر در برنامه ها و سرمايه گذاري هاي پيش رو را مي طلبد.
وي در پايان يادآور شد: امروز مشکلاتي همچون فراهم نبودن زيرساخت ها، نبود حمايت هاي مالي، افزايش ماليات، حق بيمه، هزينه هاي گزاف آب، برق، تلفن و نيز ساير موارد از سوي هتلداران استان مطرح مي شود که توافقات و مصوبات شکننده مسوولان ادوار گذشته مشکلات فعالان صنعت گردشگري؛ بويژه هتلداري را دو چندان کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن