تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام ويژه برنامه هاي دهه پاياني صفر در شهرداري منطقه 15


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۵ب.ظ)
اعلام ويژه برنامه هاي دهه پاياني صفر در شهرداري منطقه 15 زيارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) روز 28 صفر همزمان با فرارسيدن ايام رحلت پيامبر بزرگ اسلام در امامزادگان منطقه 15 قرائت مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، انجمني، شهردار منطقه با تشريح ويژه برنامه هاي دهه پاياني ماه صفر گفت: در اين ايام که با تعزيت حضرت رسول اکرم (ص) و فرزندان گرامي ايشان امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) همراه است، با همکاري اداره اوقاف و امور خيريه برنامه هايي چون مراسم نوحه خواني و قرائت زيارتنامه حضرت رسول (ص) در امامزادگاه اهل بي علي (ع) و سيده ملک خاتون باحضور صدها نفر از شهروندان عزادار برپا مي شود.
به گفته وي در همين روز نمايشگاه هاي عکسي از اماکن متبرکه در مکه مکرمه و مدينه منوره و قبور ائمه اطهار (ع) نيز براي عزاداران حاضر در اين امامزادگان به تصوير کشيده مي شود.
شهردار منطقه با اشاره به برپايي مراسم سوگواري و سخنراني در روز شهادت حضرت علي بن موسي الرضا(ع) در اين منطقه افزود: اين مراسم در 20 مسجد منتخب محلات بيست گانه اين منطقه با همکاري مديران سراهاي محله و نواحي روزهاي اول و دوم دي برپا و در آن نوحه خواني و سخنراني اجرا خواهد شد.
براساس اين گزارش، مراسم غبارروبي مزار شهداي بهشت زهرا(س) نيز با حضور هزار نفر از خانواده هاي معظم شهداي اين منطقه در آخرين پنجشنبه ماه صفر در مهديه بهشت زهرا (س) برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن