تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکسازی مناطقی از اطراف موصل |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاکسازی مناطقی از اطراف موصل
در درگیری نیروهای عراقی با تروریست های داعش در منطقه زمار در غرب موصل، 126 عنصر این گروهک به هلاکت رسیدند؛ و نیروهای پیشمرگه نیز توانستند 700 کیلومتر مربع از اراضی این منطقه را از کنترل داعش خارج نمایند.
کد خبر: ۴۵۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵ - 19 December 2014


 در درگیری نیروهای عراقی با تروریست های داعش در منطقه زمار در غرب موصل، 126 عنصر این گروهک به هلاکت رسیدند؛ و نیروهای پیشمرگه نیز توانستند 700 کیلومتر مربع از اراضی این منطقه را از کنترل داعش خارج نمایند.

به گزارش شبکه العالم، حزب دمکرات کردستان عراق (به ریاست مسعود بارزانی) روز جمعه اعلام کرد در درگیری ها بر سر کنترل منطقه زمار در غرب موصل، 126 عنصر این گروهک به هلاکت رسیدند و نیروهای پیشمرگه 700 کیلومتر مربع از اراضی این منطقه را از کنترل تروریست های داعش خارج کردند.

شبکه عراقی سومریه نیوز به نقل از سعید مموزینی مسؤول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق، اعلام کرد در نتیجه حمله نیروهای پیشمرگه به روستاهای گرگامیش، کاریز، کوبانکی، قصر ریج، فقیروک، حموکولو و حکنه در غرب موصل، 126 عنصر گروهک تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

مموزینی افزود: در نتیجه این عملیات طی دو روز گذشته نیروهای پیشمرگه، 700 کیلومتر مربع از منطقه زمار را به کنترل خودشان درآورده اند.

یادآور می شود حزب دمکرات کردستان عراق موسوم به (پارتی) روز چهارشنبه اعلام کرده بود که نیروهای پیشمرگه منطقه کردستان، هفت روستا واقع در اطراف منطقه زمار واقع در غرب موصل را به کنترل خودشان درآورده و 60 تروریست داعشی را به هلاکت رسانده اند.

 این حزب همچنین از اعدام 20 عنصر داعش از سوی فرماندهانشان به علت فرار از درگیری با نیروهای پیشمرگه خبر داده بود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن