تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803007066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دیر: سخنان اخیر عارف تبرئه سران فتنه و تحریف سخنان رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: امام جمعه دیر اصلی ترین دلیل برای جدا نبودن دین از سیاست از دیدگاه امام خمینی (ره) را قیام امام حسین (ع) علیه حکومت یزید بیان کرد.
به گزارش «استان نیوز»؛ امام جمعه دیر در گردهمایی وعاظ و روحانیون این شهرستان هدف از برگزاری چنین جلسه ای را آشنایی آنها با یکدیگر و همچنین آشنایی با همسنگران خویش در دفاع و تبلیغ دین بیان نمود.

حجت الاسلام سید علی حسینی هدف دوم از برگزاری این جلسه را موقعیت زمانی ویژه ای دانست که در آن  قرار گرفته ایم. زمانه ای که هجمه  های دشمنان اسلام به فرهنگ اسلامی  و تضعیف نقاط قوت آن شدت گرفته است ، که نمونه ای از آن سانسور خبری شدید راهپیمایی بیست میایونی  و قدرتمند شیعه در روز اربعین بود.

ایشان درس امروز عاشورا برای ما را ایستادگی در مقابل قدرت های بزرگ دانست و نتیجه قطعی آن را پیروزی اهل حق بیان کرد.

امام جمعه دیر در فرازی از سخنان خود حادثه اسید پاشی شهر اصفهان و جنجال رسانه ای مرتبط با آن را برای  تضعیف فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و زیر سوال بردن این امر دینی که عامل اصلی قیام امام حسین (ع) نیز می باشد، دانست.

حجت الاسلام حسینی افزود: عده ای در عاشورای امسال با به حاشیه راندن عامل اصلی قیام امام حسین (ع) یعنی امر به معروف و نهی از منکر ، در پی آن بودند عاشورایی را برای مردم ترسیم و تصویر کنند که هیچ خاصیت مثبت و سازنده ای  برای جامعه شیعی نداشته باشد، و این تصویر، مطلوب دشمنان اسلام است.

امام جمعه دیر اصلی ترین دلیل برای جدا نبودن دین از سیاست از دیدگاه امام خمینی (ره) را قیام امام حسین (ع) علیه حکومت یزید بیان کرد.

وی  قرائت های مختلف از قیام امام حسین (ع) را در صورتی صحیح  دانست که  این قرائت ها با کلیت دین، شخصیت معصوم و ملکوتی امام حسین (ع) ، کلیت قیام عاشورا و اسناد مکتوب تاریخی در تضاد نباشد.
 
امام جمعه دیر همچنین در این گردهمایی با اظهار تاسف از وقایع 16 آذر امسال در شیراز سخنان هادی غفاری در توهین به ولایت فقیه را  یادآور سخنان اکبر گنجی در خرداد 74 دانست و با بیان اینکه عبدالله بن عمر وقتی از بیعت با امام علی (ع) سرباز زد مجبور به بیعت با پای حجاج جلاد و سفاک شد.

ایشان نتیجه این گونه رفتار ها را عاقبتِ اکبر گنجی دانست که به دریوزگی از دشمنان اسلام و ایران افتاده  و حال به انکار امام زمان (ع) و همچنین انکار وحیانی  بودن قرآن رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه عده ایی در این کشور سعی در کم رنگ کردن فتنه 88 و همچنین تطهیر و تبرئه ی سران آن دارند تصریح کرد:  اظهارات آقای عارف در خصوص سران فتنه بودن آمریکا و انگلیس و تبرئه سران داخلی آن، تحریف سخنان رهبری است و سخنان متعدد رهبری در مقاطع مختلف در این باب ردی محکم بر مدعای آقای عارف می باشد.

ایشان با اشاره به اینکه سابقه افراد به تنهایی نمی تواند ملاک باشد، حال فعلی افراد را مهم دانسته و خواستار روشنگری روحانیون و وعاظ با استناد به  تاریخ اسلام نسبت به این موضوعات گردید.

حجت الاسلام دکتر حسینی در این جلسه با تحلیلی کلامی، روایی، تاریخی و جامعه شناختی نسبت به قیام امام حسین (ع) به شبهات مطرح شده پاسخ دادند.

در پایان، جزوه ای177 صفحه ای  در پاسخ به شبهات عاشورا که به همت دکتر سید غلامرضا حسینی تهیه گردیده بود در اختیار مهمانان قرار گرفت .


28 /9 /1393    ساعت : 17:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن