تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضاحت‌های حقوق بشری آمریکا، سبب رسوایی بیشتر مستکبران شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نماینده ولی فقیه در گلستان:
فضاحت‌های حقوق بشری آمریکا، سبب رسوایی بیشتر مستکبران شده است
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام ‏جمعه گرگان با اشاره به گزارش ۵۰۰ صفحه‏‌ایی حقوق بشری آمریکا، گفت: فضاحت‏‌های اخیر حقوق بشری آمریکا، سبب رسوایی بیشتر مستکبران شده‏ است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ آیت‏ الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌‏های این هفته نماز عبادی سیاسی شهر گرگان اظهار داشت: انتشار این گزارش از سوی دموکرات‏‌ها بر علیه جمهوری‏‌خواهان، سبب رسوایی هرچه بیشتر آمریکا به عنوان مهم‌ترین مدافع خودخوانده حقوق بشر در دنیا شد و کشوری که تاکنون ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‏‌کرد خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نخستین کشوری که برای اولین بار بمب اتمی بر علیه بشریت استفاده کرد پس از گذشت 50 سال به نتیجه می‏‌رسد که تحریم‏‌ها بر علیه کوبا بی‏‌فایده بوده و اشتباه کرده است.

آیت‏ الله نورمفیدی با اشاره به حماسه راهپیمایی 20 میلیون شیعیان و محبان اهل بیت(ع) در چند روز گذشته در کربلا گفت: بزرگترین راهپیمایی عظیم انسانی در دنیا پیام‌‏های بسیاری داشت از جمله این‏که، نهایت و میزان دل‌بستگی و علقه شیعیان به اهل بیت(ع) را نشان می‏‌دهد و از سوی دیگر، حضور میلیونی انسانی در کربلا سبب رعب و وحشت داعش شد به گونه‏‌ایی که در این مدت دست به کوچک‌‏ترین جنایتی نزدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم‏چنین با اشاره به ایام شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) گفت: دو گروه بنی‏امیه و بنی‏‌عباس مشکلات و جنایات بسیاری را در حق اهل بیت(ع) و فرزندان پیامبر روا داشته تا جایی که آنان را یا به شهادت رسانده و یا زهر خوراندند و این نشان‏‌دهنده نهایت دشمنی و کینه این گونه گروه‌‏ها را نسبت به پیامبر و خاندان شریف ایشان را می‏‌رساند.

آیت‏‌الله نورمفیدی هم‏چنین در خطبه نخست با اشاره به فرارسیدن 28 صفر سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام(ص) نیز گفت: آن حضرت در آخرین حجی که بجا آوردند در خطبه‌‏ایی به مسلمانان خطاب کرده و آن‏ها را سفارش کرده هیچ‏گاه قرآن و عترت را از هم جدا ندانند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان در همین خطبه فرمودند خداوند مال و جان مسلمانان و مومنان را بر یکدیگر حرام کرده و هیچ‌‏کسی بر دیگری امتیاز ندارد مگر به تقوای الهی و در پایان هر فراز خطبه خود می‏‌فرمود خدایا شاهد باش آن‏چه را که باید می‌رساندم به مردم ابلاغ کردم.

انتهای پیام/ا







تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن