تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري زن و مرد كيف قاپ در حين سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۶ب.ظ)
دستگيري زن و مرد كيف قاپ در حين سرقت فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند، همدان از دستگيري زن و مردي سارق با 16 فقره سابقه كيفري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ محسن اقباليان در تشريح خبر فوق بيان داشت: با تلاش ماموران آگاهي 2 زن و مرد سارق كه سابقه طولاني در امر كيف قاپي و كف زني دارند در حين ارتكاب جرم دستگير شدند.
وي افزود: اين زن و مرد ميانسال در يكي از شهرك هاي شهرستان نهاوند مورد ظن پليس آگاهي شهرستان قرار گرفته كه پس از تعقيب و مراقبت و با بكارگيري شگردهاي خاص پليسي در حين سرقت از كيف يك راننده كاميون دستگير شدند.
اين مقام انتظامي اظهار داشت: با تحقيقات كارشناسي و تخصصي بعدي مشخص شد كه متهم 63 ساله به همراه همسر50 ساله خود ضمن دارا بودن 16 فقره سابقه كيفري به كرات روانه زندان شده و پس از آزادي در اين جرم به عنوان يك حرفه شغلي و منبع درآمد فعال بوده اند.
سرهنگ اقباليان ادامه داد: آنچه تاكنون برابر سوابق اعلامي سارقان مربوطه به آن اعتراف كرده اند 3 فقره كف زني و سرقت از شهروندان نهاوند بوده كه مالباختگان شناسايي و متهمان با دستور مقام قضايي و قرار سنگين روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر اعلام داشت: برابر بررسي هاي دقيق تر به عمل آمده به نظر مي رسد سارقان مذكور در سطح شهرستانهاي استان همدان فعاليت داشته اند كه تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن