تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس در نظام ارزشي، عمل به قانون را از خود شروع مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۵ب.ظ)
پليس در نظام ارزشي، عمل به قانون را از خود شروع مي كند رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان سمنان خاطرنشان كرد: پليس در يك نظام ارزشي، عمل به قانون را از خود شروع مي كند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام معصوم منصورسمائي در سومين دوره استانداردسازي و تعالي رفتار كاركنان پليس راه و راهور استان سمنان گفت: خدمات ماموران پليس راه و راهور براي مردم ملموس و مشهود است.
وي با اشاره به ايام رحلت پيامبر اعظم(ص)، رسول الله را الگويي كامل معرفي و تاكيد كرد:‌ براي رسيدن به تعالي رفتار بايد بر اساس آموزه هاي ديني و رفتار نبوي عمل كنيم.
منصور سمايي، با بيان اين كه بايد سختي ها را در راه خدمت به مردم تحمل كرد، اظهار داشت: رانندگان متخلفي كه از سوي ماموران پليس راه و راهور جريمه مي شوند متاسفانه در برخي موارد رفتارهاي نادرستي با اين ماموران زحمتكش انجام مي دهند، اما؛ اين ناملايمات نبايد ما را از هدف مان كه حفظ جان مردم است، دور كند.
به گفته منصور سمايي، لازمه هر مسووليتي، داشتن شرح صدر و تحمل پذيري است كه ماموران پليس راه و راهور به خوبي نشان داده اند كه از سختي ها، هراسي ندارند.
وي با تاكيد بر اين كه ماموراني كه با مردم در ارتباط مستقيم هستند، بايد خودسازي داشته باشند، افزود: پليس در يك نظام ارزشي به ويژه در انقلاب اسلامي، عمل به قانون را از خود شروع مي كند.
سمايي بر قدرداني فرصت خدمت گزاري به مردم تاكيد و تصريح كرد‌: بايد با عمل به آموزه هاي اخلاقي و ديني، رفتار يك مامور اسلامي را به نمايش بگذاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن