تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشنونژاد: هم وزن کردم هم سرباز بودم / مدال برنزم برایم ارزش بالایی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رشنونژاد: هم وزن کردم هم سرباز بودم / مدال برنزم برایم ارزش بالایی دارد
ملی‌پوش وزن 55- کیلوگرم تیم جوانان جودو گفت: در مسابقات آسیایی قهرمان آسیا وزن زیادی کم کردم و برای مدال برنزم بسیار زحمت کشیدم.


محمد رشنونژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا هنگ کنگ درباره این پیکارها بیان کرد: من از سال 2010 در رقابتهای قهرمانی اسیا نوجوانان به صورت متوالی شرکت کردم و پیش از این یک نقره و یک برنز گرفته بودم اما در رقابتهای امسال برای اولین بار در رده جوانان مسابقه دادم.

وی تصریح کرد: قبل از مسابقات 5 کیلو وزن کم کردم ضمن اینکه مدت چهار ماه است که خدمت سربازی را پشت سر می‌گذارم و تمریناتم نامرتب بود برای اولی رفته بودم اما مدال برنز برایم ارزش دارد و از آرش میراسماعیلی بسیار تشکر می‌کنم زیرا اگر نبود من به این مدال نمی‌رسیدم.

جودوکار خوزستانی تیم ملی ادامه داد:در مسابقات امسال تیمهای ژاپن و کره با ترکیب کامل آمده بودند و سطح رقابتها نسبت به سال قبل بالاتر بود.

وی درباره حریفانش گفت: من در دور اول با قرعه استراحت رو به رو شدم سپس مقابل قزاقستان که قهرمان آسیا و مدال برنز آسیا را داشت در وقت طلایی باختم حریف سوم من هم تاجیکستان بود که با شیمه بردم برای مدال برنز هم رقیبی از چین تایپه را شکست دادم که مدال طلای آسیا را در کارنامه داشت.

رشنونژاد که اهل روستای نمک تلخه اندیمشک استان خوزستان است درباره مسابقات لیگ برتر جودو گفت: من برای لیگ امسال با پاس قوامین قرارداد بستم و برای آنها به میدان خواهم رفت.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن