تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي ايران براي همکاري با پاکستان در مبارزه با تروريسم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آذر ۱۳۹۳ (۹:۲۲ق.ظ)
ظريف تأکيد کرد: آمادگي ايران براي همکاري با پاکستان در مبارزه با تروريسم ظريف در گفت و گوي تلفني با مشاور امنيت ملي نخست وزير پاکستان بر آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي همکاري با پاکستان و همچنين ساير کشورهاي منطقه در جهت مقابله با افراط گرايي و ريشه کن سازي تروريسم در منطقه تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد جواد ظريف، وزير امورخارجه کشورمان، روز چهارشنبه طي تماسي تلفني با «سرتاج عزير» مشاور امنيت ملي نخست وزير پاکستان ضمن محکوم کردن حادثه تروريستي پيشاور و ابراز همدردي با مردم و دولت پاکستان و خانواده هاي قربانيان اظهار داشت: اگرچه قرباني شدن جان افراد بي گناه همواره دردناک است، ليکن؛ کشته شدن نوجواناني که مي توانند آينده ساز يک کشور باشند تألم وارده را مضاعف مي سازد.
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران بر اساس سياست راهبردي خود مبني بر محکوميت هرگونه اقدام تروريستي و همچنين با توجه به روابط مودت آميز دوستانه و احساسات برادرانه نسبت به دولت و ملت پاکستان ، حادثه پيشاور را به شدت محکوم مي کند.
وزير امور خارجه کشورمان در ادامه گفت: اينجانب از طرف خود و همچنين به نيابت از دولت و ملت ايران با دولت و ملت پاکستان و بويژه خانواده ها و بازماندگان قربانيان حادثه ابراز همدردي مي کنم و آمادگي داريم در خصوص مداوا و معالجه مجروحين حادثه، هرگونه کمک لازمي را به عمل آوريم.
ظريف با اشاره به عمليات تروريستي مذکور ابراز داشت: معتقديم چنين حوادثي از سوي دشمنان پاکستان و کل منطقه و با هدف ايجاد بي ثباتي و ناآرامي در آن کشور صورت مي گيرد. دشمنان اسلام با چنين اقداماتي به دنبال بدنام کردن دين مقدس و مبين اسلام هستند و در جهت منافع دشمنان اسلام عمل مي کنند.
وزير امور خارجه کشورمان بر آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي همکاري با پاکستان و همچنين ساير کشورهاي منطقه در جهت مقابله با افراط گرايي و ريشه کن سازي تروريسم در منطقه تأکيد کرد.
سرتاج عزيز نيز در اين گفت و گوي تلفني از ابراز همدردي دولت و ملت ايران در اين حادثه قدرداني کرد و افزود: همکاري‌هاي دو جانبه و منطقه اي را مؤثرترين راه براي مقابله با گروه هاي تروريستي و افراط گرا دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن