تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بيش از يک هزار ريال تسهيلات به توليد کنندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آذر ۱۳۹۳ (۹:۱۳ق.ظ)
استاندار چهارمحال و بختياري: پرداخت بيش از يک هزار ريال تسهيلات به توليد کنندگان استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون يک هزار و 30 ميليارد ريال به توليد کنندگان و شرکت‌هاي کشاورزي و خدماتي پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سليماني دشتکي در کارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: اين مبلغ از محل منابع ابلاغي به بانک‌هاي عامل اين استان تأمين و در اختيار توليد کنندگان و شرکت‌هاي کشاورزي و خدماتي قرار گرفته است.
وي گفت: اعضاي کارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختياري با پرداخت 106 ميليارد ريال تسهيلات بانکي براي راه‌اندازي طرح‌هاي جديد و اشتغالزا در اين استان موافقت کردند.
سليماني دشتکي تأکيد کرد: اين مبلغ براي سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي توليدي کشاورزي، صنعتي و خدماتي در استان چهارمحال و بختياري اختصاص يافته است.
اين مسوول افزود: در کارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختياري صندوق سرمايه‌گذاري حمايت از بخش صنعت، حمايت خود را براي ضمانت بخشي از تعهدات کارگاه‌هاي صنعتي اين استان اعلام کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: حمايت از بخش توليد بايد به عنوان برنامه‌اي اولويت‌دار از سوي مسوولان اجرايي دنبال شود.
قاسم سليماني دشتکي تصريح کرد: مسوولان ارشد استان چهارمحال و بختياري در يک سال گذشته تلاش‌هاي فراواني را براي حمايت از توليد داخلي در اين استان انجام داده اند.
وي اظهار داشت: تقويت ارتباط دولت با بخش‌هاي خصوصي و نيمه دولتي در يک سال گذشته نقش مهمي را در راستاي رفع مشکل برخي واحدهاي توليدي و آغاز فعاليت دوباره اين کارگاه‌ها داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن