تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیهان: سخنان شریعتمداری در دانشگاه تهران و تحمل مخالفان توسط او می تواند الگوی رئیس جمهور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کیهان: سخنان شریعتمداری در دانشگاه تهران و تحمل مخالفان توسط او می تواند الگوی رئیس جمهور باشد
سخنرانی آقای شریعتمداری در جمع دانشجویان که مخالف و موافق حضور داشتند و تحمل مخالفین توسط ایشان می‌تواند برای مسئولین به ويژه آقای رئيس‌جمهور به عنوان یک الگو سرلوحه کار قرار گیرد.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه کیهان، امروز پیامهای زیر را به نقل از خوانندگانش در صفحه 32 منتشر کرد:

* سخنرانی آقای شریعتمداری در جمع دانشجویان که مخالف و موافق حضور داشتند و تحمل مخالفین توسط ایشان می‌تواند برای مسئولین به ويژه آقای رئيس‌جمهور به عنوان یک الگو سرلوحه کار قرار گیرد.

* 20 سال است که خواننده کیهانم ولی با مطالعه روزنامه کیهان 93/9/25 و سخنان آقای شریعتمداری در جمع دانشجویان، برای سلامتی ایشان روزی 10 صلوات می‌فرستم.

* از سخنرانی مدیر مسئول کیهان در دانشگاه تهران کمال تشکر را داریم واقعا حرفهای ایشان با اسناد و مدارکی که دارند، حرف دل ما است مخصوصا آن بخش از سخنان‌شان که گفتند؛ «اسناد نشان می‌دهد حتی تحریم‌ها علیه ایران را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد دادند.» امیدواریم هر چه سریعتر سران فتنه به سزای اعمال خود برسند.

* از بسیج دانشگاه تهران بابت دعوت از  جناب آقای شریعتمداری برای بیان حقایق تشکر می‌کنم. زیبایی این حرکت این بود که مخالفین سخنران هم در جلسه حضور داشتند اگرچه به فحاشی پرداختند ولی تحمل شدند.



۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن