تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف پاک کن هوشمند+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
برف پاک کن هوشمند+تصاویر
برف پاک کن هوشمند علاوه بر پاک کردن شیشه در هنگام باران و هوای مه‌آلود، دارای ویژگی مختلفی به منظور امنیت و هشدار به دیگر رانندگان است.

خبرگزاری فارس: برف پاک کن هوشمند+تصاویر



به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، رانندگی در هوای مه‌آلود و باران خطرناک‌تر از هوای معمولی است و گاه منجر به حادثه می‌شود. یک گروه سه نفره از طراحان، سیستمی هوشمند برای دید بهتر در شرایط سخت آب و هوایی ارائه داده‌اند؛ آنها برف پاک کنی هوشمند طراحی کرده‌اند که دید راننده را در هوای بارانی و مه آلود آسان‌تر می‌کند و علاوه بر پاک کردن شیشه در هوای بارانی دارای ویژگی دیگری نیز هست. این برف پاک کن دارای چراغ‌های LED بر روی شیشه جلو و عقب خودرو، برای نمایش هشدار به سایر رانندگان در جاده است؛ این چراغ‌ها به منظور امنیت بیشتر و جلب توجه رانندگان به رعایت فاصله و سرعت کمتر طراحی شده‌اند. این سیستم هوشمند توسط «هوآنگ جوکسی»، «ما جینکایی» و «دینگ دانگ» طراحی شده است.







انتهای پیام/

93/09/26 - 00:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن