تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805607766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو سخنراني علي مطهري در دانشگاه گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۴۲ب.ظ)
بسيج دانشجويي با صدور بيانيه اي جنجالي خواستار شد؛ لغو سخنراني علي مطهري در دانشگاه گيلان بسيج دانشجويي دانشگاه گيلان درباره دعوت از علي مطهري براي سخنراني در همايش ميرزاکوچک در اين دانشگاه بيانيه صادر کرد و خواستار عدم حضور وي به عنوان سخنران در اين مراسم شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، بسيج دانشجويي دانشگاه گيلان، هيئت دانشجويي باقرالعلوم (ع) دانشگاه گيلان، جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه گيلان و جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي گيلان با صدور بيانيه‌اي عنوان کردند: بنا بر اخبار مسموع، با خبر شده‌ايم هيئت اجرايي همايش ملي بازشناسي نهضت جنگل در راستاي پيشبرد اهداف خود که در پشت نام سردار بزرگ و قهرمان اسلام‌خواهي گيلان روحاني شهيد بزرگوار ميرزا کوچک خان جنگلي پنهان کرده است، قصد دارد تا مطهري را براي سخنراني به همايش مذکور دعوت کند.
بيانيه مذکور مي‌افزايد: هيئت اجرايي مناسب با کدام شأن از شئون علمي مراسم، ايشان را دعوت به سخنراني کرده است؟ آن هم در جايي که افراد متخصص و مطلع فراواني در کشور وجود دارند که شأن علمي و سياسي بالاتري از ايشان داشته و نسبت به اوضاع انقلاب جنگل که به فرموده مقام معظم رهبري توانست يک نمونه مينياتوري از جمهوري اسلامي را به وجود آورد مطلع‌تر بوده‌اند، مگر اينکه اهداف ديگري در پس اين دعوت نهفته باشد که ديگر از جرگه اعتدال خارج است.
در ادامه بيانيه آمده است: مي‌توان پس‌زمينه اين اهداف و آرزوها را در جريان اصلاح‌طلب افراطي جستجو کرد زيرا حرف‌هاي امروز اين فرد چيزي خارج از حرف‌هاي ديروز همين افراد و در لباس و طرحي ديگر نيست.
بسيج دانشجويي دانشگاه گيلان در ادامه بيانيه ذکر کرده است: در همين ايام مراسم‌هايي پيرامون روز دانشجو در شهرهايي نظير اصفهان و مشهد با حضور اين فرد صورت گرفت که اگر از اين امر که شاهد برخورد زشت و زننده برگزار کنندگان مراسم با کساني که سئوال‌ها و ابهامات جدي در ذهن خود نسبت به ايشان داشتند بگذريم، شاهد سخنان ساختارشکنانه او بوده‌ايم.
در ادامه بيانيه مذکور اضافه شده است: اين نکته که همواره تاکيد مقام معظم رهبري بر دوري دانشگاه‌هاي کشور از جنجال‌هاي سياسي و سياست بازي بوده است و اين ادعا که همواره از سمت رئيس دولت تدبير و اميد مطرح شده که دانشگاه باشگاه سياسي نيست با اين اعمال و رفتار عوامل استاني تدبير و اميد جور در نمي‌آيد، به چه دليل فردي که به طور طبيعي نتيجه‌اش تنها به تشنج دانشگاه مي‌انجامد و آتش اختلافات را دامن مي‌زند در يک همايش علمي و تخصصي که ربطي به رشته تحصيلي و حوزه کاري ايشان (فلسفه) ندارد دعوت گرفته مي‌شود؟!
اين بيانيه ذکر کرده است: مطهري تا به حال در کدام‌يک از مجلات و يا حتي سخنراني‌ها و … صحبتي درباره شخصيت روحاني شهيد ميرزا کوچک جنگلي و يا درباره قيام جنگل داشته‌ است؟! اگر استدلالتان دعوت از يک شخصيت سياسي است پس چرا افراد ديگري را در اين زمينه دعوت نکرده‌ايد که توانايي لازم علمي را نيز داشته باشند.
در بيانيه مذکور آمده است: صراحتا تاکيد مي‌کنيم که ما اين اقدام را جز خدعه‌اي مزورانه و منافقانه براي برهم زدن آرامش دانشگاه گيلان نمي‌بينيم و صراحتاً تاکيد مي‌کنيم که مانع از حضور و ارائه سخنان ساختارشکنانه ديگري از سوي ايشان که دل امت و رهبري را خون و دل دشمنان داخلي و خارجي اين نظام و انقلاب را شاد کند خواهيم شد و با شعارهاي «دانشجو بيدار است از فتنه‌گر بيزار است» و «دانشجو مي‌ميرد ذلت نمي‌پذيرد» و «قيام سرخ جنگل فداي فتنه سبز نمي‌شود» و … هم در پاسداشت و تکريم شهيد روحاني مظلوم خود که بازيچه تزوير گرايان و فرصت‌طلبان شده خواهيم کوشيد و از دستاوردهاي نظام و انقلاب در برابر هجمه‌هاي فرصت‌طلبان و بي‌بصيرتان دفاع خواهيم کرد.
بسيج دانشجويي دانشگاه گيلان، هيئت دانشجويي باقرالعلوم (ع) دانشگاه گيلان، جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه گيلان و جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي گيلان در پايان بيانيه خود آورده‌اند: حاشا که ما فرزندان معنوي ميرزا کوچک خان جنگلي که مغلوب و مرعوب قدرت‌هاي استعماري و استکباري زمان خود نشد، از چنين اقدام‌هاي مزورانه‌اي به راحتي عبور کنيم و بگذاريم که نام پدرمان را و راه او را با چنين رفتار و حرکاتي بيالايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن