تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815001246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پور محمدی; صیانت از منافع ملی دریایی کار علمی و فرهنگی می طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تفاهم‌نامه دانشگاه تبریز و نیروی دریایی راهبردی ارتش منعقد شد/ پور محمدی; صیانت از منافع ملی دریایی کار علمی و فرهنگی می طلبد خبرگزاری پانا:در پی امضاء تفاهم‌نامه دانشگاه تبریز و نیروی دریایی راهبردی ارتش ،رئیس دانشگاه تبریز تاکید کرد: صیانت از منافع ملی دریایی کار علمی و فرهنگی می طلبد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ آذر ساعت 11:42

خبرگزاری پانا+پور محمدی; صیانت از منافع ملی دریایی کار علمی و فرهنگی می طلبد

  به گزارش خبرگزاری پانا، رییس دانشگاه تبریز گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تدابیر، فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا برای توجه بایسته به دریا و دریانوردی، توسعه سواحل کشور و ایجاد بسترهای لازم جهت تحقق اهداف مندرج در سند چشم انداز بیست ساله نظام در افق 1404و برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور حوزه‏های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بین نیروی دریایی و این دانشگاه به امضاء رسید.
محمدرضا پور محمدی، با اشاره به موضوعات این تفاهم نامه افزود: همکاری در راستای تبیین بایسته اهمیت دریا و دریانوردی، لزوم حضور در آب‌های آزاد و توسعه سواحل راهبردی از جمله مَکران، گسترش و ارتقاء فرهنگ دریایی، (جهت‌دهی نگرش و باورهای عمومی به سمت اهمیت، مزایا و فوائد دریا و سواحل) و نقش این امور در صیانت از منافع ملی از طریق برگزاری ادواری سخنرانی فرماندهی و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای این نیرو در دانشگاه تبریز از جمله موضوعات این تفاهم نامه بود.
به گفته وی، برگزاری بازدیدهای میدانی از سواحل جنوبی و مناطق دریایی کشور، با حضور اساتید و پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه تبریز، با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مشکلات موجود در این مناطق و بهره‌گیری از توانمندی‌های بخش‌های علمی – پژوهشی دانشگاه تبریز در جهت رفع و یا کاهش این مشکلات از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.
پور محمدی در ادامه افزود: همچنین مقرر شد در زمینه هایی همچون برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی دانشگاه تبریز، همکاری در زمینه‏های آموزشی و پژوهشی و تربیت هیات علمی مورد نیاز دانشگاه علوم دریایی امام خمینی «ره»، حمایت علمی و معنوی از فعالیت‌های انجمن‌های دانشجویی در فعالیت‌های مرتبط با اهمیت‌ دریا، سواحل و علوم و فنون دریایی، همکاری در جهت ارتقاء فرهنگ دریایی در کشور با اجرای طرح‌های پژوهشی و فرهنگی، حمایت مادی و معنوی از انجام تحقیقات اساتید و پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجویی و مشارکت در برگزاری همایش‌های علمی و دانشگاهی، نشست‌های تخصصی، جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی در زمینه‌های دریا و دریانوردی همکاری های مشترک انجام شود.
همین گزارش حاکی است: این تفاهم به امضای دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران " نداجا " و دکتر محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز رسید.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن