تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798929500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي توانمندي ايثارگران سرلوحه کار ما قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۴۰ب.ظ)
حجت الاسلام و المسلمين موذني: معرفي توانمندي ايثارگران سرلوحه کار ما قرار گيرد معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران در جلسه شوراي معاونين استان سيستان و بلوچستان گفت: معرفي توانمندي ايثارگران سرلوحه کار ما قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن موذني در جمع معاونين و روساي بنياد شهرستان هاي استان سيستان و بلوچستان گفت: يکي از اقدامات خوب بنياد پرداخت معوقات ايثارگران بود و با تمهيداتي که نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رييس بنياد انديشيده بود، موفق شدند امسال به رغم سال هاي گذشته معوقات ايثارگران را پرداخت کنند که اين موضوع باعث شد سطح رضايت مندي ايثارگران از بنياد چندين درصد بالا برود.
معاون فرهنگي بنياد در ادامه افزود: با توجه به کمبود بودجه اعتبارات فرهنگي بالاترين پرداختي را نسبت به معاونت ها داشته است که با مديريت و فعاليت درست مي توان مشکلات را مرتفع و در شرايط بحراني و امکانات کم، خدمات شايسته اي را به ايثارگران ارائه بدهيم تا موجب افزايش رضايت جامعه هدف شود.
وي همچنين از زحمات و و فعاليت هاي همکاران تشکر کرده و گفت: معرفي توانمندي ايثارگران در جامعه بايد سرلوحه کار ما قرار گيرد.
غلامي مدير کل بنياد استان سيستان و بلوچستان با توجه به مشکلات استان گفت: اجراي مصوبات گذشته در سفرهاي نظارتي گروه هاي اعزامي از تهران، پيگيري نامه هاي ارسالي به معاونت فرهنگي و مبارزه فکري و فرهنگي درباره فعاليت گروه هاي تکفيري در اين منطقه از مهمترين الويت ها است.
وي با اشاره به مسئله مهم مجتمع توانبخشي در استان گفت: تجهيزات اين مجتمع و نگهداري آن باعث پرداخت هزينه هاي بالا شده که اين موضوع از ديگر مشکلات بنياد استان است.
جلسه شوراي معاونين استان سيستان و بلوچستان با حضور معاون فرهنگي بنياد مرکز، مديرکل، معاونين و روساي ادارات بنياد شهيد و امور ايثارگران استان روز دوشنبه 24 آذرماه 93 در شهرستان چابهار برگزار شد.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران مركز و هيئت همراه طي سفر نظارتي به اين استان روز يکشنبه 23 آذر با خانواده معظم شهيد محتشمي نيا درشهرستان كنارك ديدار کرد. در اين ديدار مدير کل، معاونين و روساي شهرستان هاي بنياد استان نيز حضور داشتند.
حجت الاسلام والمسلمين موذني در ديدار با خانواده شهيد محتشمي نيا گفت: عظمت شهدا چيزى نيست كه فقط ما به عنوان يك جمع مسلمان و انقلابى در مقابل آن سر تعظيم فرود بياوريم بلکه هر انسان با انصاف و با بصيرتى بايد در مقابل اين عظمت احساس خضوع كند.
وي همچنين ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام و المسلمين شهيدي نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران نسبت به تشويق و ترغيب دانش آموزان معزز شاهد و ايثارگر به تحصيل و فراگيري علم و دانش تاكيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن