تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806757250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم انداز 9 ميليارد دلاري ايران در صنايع تخميري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۸ب.ظ)
چشم انداز 9 ميليارد دلاري ايران در صنايع تخميري دبير کارگروه صنايع تخميري ستاد توسعه زيست فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري گفت: سهم ايران در افق 1404 در صنعت تخميري بايد به 9 درصد برسد که راه طولاني در پيش داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد عباس شجاع الساداتي، دبير کارگروه صنايع تخميري ستاد توسعه زيست فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در نشست گزارش اقدامات و ارائه برنامه هاي کارگروه صنايع تخميري ستاد توسعه زيست فناوري، بيان کرد: در حال حاضر سهم صنعت تخمير در بازار دنيا 180 ميليارد دلار است که اين عدد بسيار بزرگ و قابل توجه است.
وي افزود: به طور مثال آنزيم هايي که در مواد غذايي و صنايع شوينده وجود دارند يکي از مواد تخميري محسوب مي شوند که اين مواد امروز در دنيا جايگاه خوبي پيدا کرده اند.
دبير کارگروه صنايع تخميري ستاد توسعه زيست فناوري معاونت علمي خاطرنشان کرد: در يک تحقيق جامعي که انجام داده ايم در خصوص وضعيت آينده بازار صنايع تخميري در افق 1404، که در اين تحقيق به اين نتيجه رسيديم رشد اين صنعت بسيار زياد است.
وي، با اشاره به جزييات اين تحقيق، تصريح کرد: اگر اين صنعت رشد 6 تا 7 درصدي داشته باشد تا سال 1404، حدود 300 ميليارد دلار از سهم بازار دنيا را در دست خواهد گرفت که اين رقم قابل توجهي است.
وي در ادامه اظهار کرد: در زمينه رشد صنايع تخميري اگر بخواهيم اهداف ستاد توسعه زيست فناوري را برآورده کنيم بايد سهم ايران در اين صنعت را به 9 ميليارد دلار برسانيم.
شجاع الساداتي، با اشاره به بررسي هاي صورت گرفته در اين زمينه، گفت: برنامه ريزي کرده ايم و تحقيقات مختلفي در اين زمينه انجام داده ايم تا هم وضعيت فعلي کشور در زمينه صنعت تخميري را مشخص کنيم و هم اينکه بررسي کنيم براي بالا بردن سهم ايران از بازار جهاني اين صنعت چه اقداماتي بايد انجام دهيم.
وي بيان کرد: به طور مثال نياز است بررسي کنيم براي تحقق اين برنامه نياز به تدوين چه مقرراتي داريم و يا اينکه سرمايه گذاري هاي خود را بايد در چه حوزه اي انجام دهيم تا در نهايت به افزايش سهم ايران در بازار صنعت تخمير برسيم.
شجاع الساداتي، با تأکيد بر اينکه صنعت تخميري جزء صنايع با تکنولوژي بالا است، خاطرنشان کرد: رشد اين صنعت نسبت به ديگر صنايع کمي مشکل تر است؛ زيرا صنايع با تکنولوژي بالا در کشور با دشواري بيشتري رشد مي کنند به همين دليل قصد داريم با مطالعه دقيق بر روي صنايع ديگري که در کشور شکل گرفته است، دلايل شکست يا پيشرفت آنها را بررسي کنيم و از اين تجربيات به خوبي بهره ببريم.
اين استاد دانشگاه رشته شيمي در پايان بيان کرد: آسيب شناسي صنايع ديگر براي ما بسيار اهميت دارد و سعي داريم تا آخر امسال يا سال آينده اين آسيب شناسي را انجام دهيم؛ زيرا با اين کار مي توانيم اشتباهات گذشته برخي صنايع را تکرار نکنيم و در عوض از رموز موفقيت ديگر صنايع بهره بگيريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن