تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815464243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنیس باز آرژانتینی جایزه چهل هزار دلاری را از آن خود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تنیس باز آرژانتینی جایزه چهل هزار دلاری را از آن خود کرد
امروز دوشنبه 24 آذر 1393 هجری شمسی برابر با 22 صفر 1436 هجری قمری و 15 دسامبر 2014 میلادی است.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌65 سال پیش در چنین روزی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی باشگاه‌های کشور که در باشگاه نیرو راستی برگزار شد در دسته خروس وزن امینی از نیرو راستی با 257 کیلو گرم وزنه در مجموع به مقام نخست رسید، در پر وزن طباطبائی‌ از نیرو راستی با 280 کیلو گرم وزنه در مجموع اول شد و در سبک وزن امیر حسین فردوس از نیرو راستی با 310 کیلو گرم وزنه در مجموع مقام اول را کسب کرد.
 
64 سال پیش در چنین روزی مسابقات شطرنج تشویقی کشور به همت فدراسیون شطرنج ایران برگزار شد در این مسابقات جدال شمس آبادی ، محمد آریا نژاد و شهاب الهی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند .
 
همچنین 64 سال پیش در چنین روزی در مسابقات کشتی ایران در وزن سوم ناصر گیوه چی به عنوان نخست دست یافت و پس از او اکبر بهجت و کیومرث کشوری دوم و سوم شدند.
 
54 سال پیش در چنین روزی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ایران به پایان رسید و نصراله سلطانی نژاد، بهمن پور، منصور سرداری، آخوندی، محمود موذی پور، خیراله امیری و منصور مهدی زاده به ترتیب در اوزان مختلف قهرمان شدند.
 
53 سال پیش در چنین روزی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی لهستان ژورژ‌ اشمیت در ماده پرش سه گام 17 متر و سه سانتی متر پرید و رکورد جهانی جدیدی به نام خود در جهان به ثبت رساند رکورد پیشین جهان 16 متر و 71 سانتی متر و متعلق به کریر از شوروی پیشین بود.
 
52 سال پیش در چنین روزی در یک دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی ایران و بلغارستان به مصاف هم رفتند تیم ایران موفق شد با 6 برد، 1 باخت و 1 مساوی بر تیم بلغارستان غلبه کند این مسابقه در سالن هفتم تیر برگزار شد و در وزن اول عبداله خدابنده، در وزن دوم محمد ابراهیم صیف پور، در وزن سوم محمد خادم، در وزن چهارم محمد علی صنعت کاران،‌در وزن پنجم امام علی حبیبی، در وزن ششم منصور مهدی زاده،‌در وزن هفتم کیانی و در وزن هشتم شوروی برای تیم ایران کشتی گرفتند.
 
 49 سال پیش در چنین روزی محمد علی بوکسور‌ سیاه پوست و مسلمان آمریکایی برای دفاع از عنوان قهرمانی بوکس دسته سنگین وزن جهان در برابر فلوید پات‌رسون قرار گرفت و او را در دور دوازدهم پس از دو دقیقه و 18 ثانیه با ضربه فنی مغلوب کرد.
 
 همچنین 49 سال پیش در چنین روزی اعضای تیم ملی بسکتبال‌ ایران برای شرکت در مسابقات بین‌اللملی استانبول ترکیه انتخاب شدند سروش نگهبان، محمود مشحون، نادر کاشانی ، غلام واعظی، بیژن قهرمانعلو، مسعود ماه تابانی‌، رضا مشحون، اکبر کرباسی، مجید توفیق، حسن ذوالفقاری و داود حیدری به عضویت تیم ملی بسکتبال ایران در آمدند مربی و سرپرست تیم ایران در آن هنگام جبار زادگان بود.
 
40 سال پیش در چنین روزی یرموویناس تنیس باز جوان آرژانتینی در دیدار نهایی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در ملبورن با نتیجه 3 بر2 نالتاس‌ تنیس باز سرشناس رومانی روبرو و به ترتیب قهرمان این مسابقه شد او جایزه چهل هزار دلاری را از آن خود کرد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن