تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798661281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كميته تخصصي بازار چين تشکیل شد | معرفی جاذبه های گردشگری ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیری در ایران: تاریخ خبر :1393/09/24-معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تشكيل «كميته تخصصي بازار چين» خبر داد. به گزارش «دنیای اقتصاد» به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی‌موحد تصریح کرد: این کمیته به‌منظور اجرایي کردن دستورات رئیس‌جمهور و دستيابي به راهكارهاي موثر برای جذب گردشگران كشور چين و همچنین تهيه و تدوين برنامه عملی بازاريابي 2016 به عنوان يكي از مهمترين بازارهاي مولد گردشگرتشکیل شد و در ورود گردشگران چيني به ايران تاثير بسياري دارد. وی با تشریح بخشی از برنامه‌های تبلیغی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی کشور گفت: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با همكاري كانون جهانگردي و اتومبيلراني در راستاي عملياتي شدن سياست كلان توسعه اين صنعت، برنامه‌ريزي‌هاي لازم را براي راه‌اندازي «نمايندگي‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري ايران در خارج از كشور» به عمل آورده است.
معاون گردشگری در تشریح اهداف این نمایندگی‌ها، خاطرنشان کرد: هدف اين نمايندگي‌ها به‌عنوان مركز ثقل ارتباطات دوجانبه ميان جمهوری اسلامی ایران و كشورهاي ميزبان و نيز شناساندن و معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري، اطلاع‌رساني، تبليغات، بازاريابي بين‌المللي گردشگري، ايجاد تعامل در كشور مقيم با طرف‌هاي ذيربط گردشگري كشورهاي خارجي، استفاده از امكانات، ارتباط با شركت‌ها و مقامات گردشگري، فراهم كردن تسهيلات لازم براي برگزاري رويدادهاي گردشگري، مبادله سياست رسانه‌اي و تخصصي گردشگري و انعكاس جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي، طبيعي كشور و جلب مشاركت ايرانيان و هموطنان در خارج از كشور است.
رحمانی‌موحد همچنین از «برگزاري 3 تور آشناسازي» متشكل از اصحاب رسانه، تورگردانان و دست‌اندركاران گردشگري كشورهاي آلمان، سوئيس و چين در سال جاری خبر داد و افزود: این تورها به‌منظور انعكاس جاذبه‌هاي گردشگري ايران در رسانه‌هاي بين‌المللي برگزار می‌شود. رحمانی‌موحد گفت: برای برگزاری این تورها هماهنگی‌های لازم با ادارات‌ كل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان‌ها، مجريان تور و بخش خصوصي انجام شده است.
معاون گردشگری با اشاره به اینکه چاپ اقلام تبليغاتي و كتابچه‌هاي اطلاع‌رساني برای توزيع در شبكه داخلي و خارجي با هماهنگي 31 استان كشور در حال انجام است، یادآور شد: با توجه به تحول عظيم ارتباطات در عصر حاضر و ضرورت انجام تغييرات اساسي در نحوه اطلاع‌رساني معاونت گردشگری، راه‌اندازي «پورتال جامع ‌گردشگري‌ كشور» در دستور کار قرار گرفته است. وی اضافه کرد: اين پورتال در اطلاع‌رساني صحيح، جامع و به روز شده جاذبه‌هاي تاریخي، فرهنگي و طبيعي به گردشگران داخلي و خارجي نقش موثري خواهد داشت و به‌طور قطع كارآيي آن از هزاران كتاب بيشتر خواهد بود.
معاون گردشگری در ادامه با یادآوری ورود قطارهاي گردشگري اروپايي در پاييز امسال گفت: ورود این قطارها تاثير بسزايي در ايجاد علاقه بين گردشگران خارجي داشته و حدود 12 هزار نفر براي سفر به كشورمان ثبت‌نام کرده‌اند و طبق اعلام جامعه تورگردانان كشورقرار است 9 قطار گردشگري ديگر به كشورمان وارد شود.
وی همچنین به برگزاری هشتمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با هدف تجميع تمامی دست‌اندركاران صنعت گردشگري كشور زير يك چتر واحد و به‌منظور عرضه بخش اعظمي از جاذبه‌هاي گردشگري و انعكاس ظرفيت‌ها و جاذبه‌هاي گردشگري ايران برگزار می‌شود.
رحمانی‌موحد تصریح کرد: زمان برگزاری این نمایشگاه از 26-23 بهمن ماه در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللي تهران برنامه‌ريزي شده است. همچنین در حاشيه اين نمايشگاه، 3 همايش جانبي با موضوعات سلامت- شيوه‌هاي نوين بازاريابي و توزيع متوازن سفر برگزار می‌شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیری در ایران]
[مشاهده در: www.seeiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن