محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1826534026
Dominance War -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Dominance War Fa 19 آبان 1389, 13:26Dominance War گرفته شده از : CGART.ir Dominance War بزرگترین رویداد جهانی Game Art می باشد و تنها رویداد در نوع خود است که با ایجاد رقابت بین سایت های بزرگ CG و اتاق های گفتگوی معروف فضایی شبیه المپیک را ایجاد می کند. در Dominance War هنرمندان نقش ورزشکاران تیم و سایت های CG نقش کشورهای شرکت کننده را دارند، این رویداد مکانی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تکنیک های مختلف و یاد گیری توانایی های جدید و روش های جدید برای رسیدن به هدف را برای هنرمندان مهیا می سازد. در سال 2010 بیش از 14 انجمن اینترنتی از بیش از 50 کشور مختلف در رویداد عظیم Dominance War شرکت می کنند. از سال 2006 که این رویداد آغاز گردیده است بیش از 5 میلیون بازدید کننده از این مسابقات بازدید کرده اند و هر ساله بر تعداد شرکت کنندگان، شاخه های مسابقات، بازدیدکنندگان و طرح های نهایی افزوده می گردد. تخمین ها نشان می دهد که در سال 2010-2011 بیش از 10000 هنرمند در این رویداد شرکت کنند و بیش از 2000 تن از آنها کارشان در مرحله ی نهایی وارد گردد. در رابطه با Pre-DomWar این مسابقه متشکل از 4 هفته فشرده با قوانین بسیار ساده، محدودیت های کم و خط مشی های ساده ای می باشد. در این بخش افراد تاپیک شخصی نداشته بلکه تمامی طرح ها در 3 عنوان مشترک کاراکتر 3 بعدی، کاراکتر2 بعدی و انیمیشن کاراکتر ارسال می شود. هنرمندان باید اثر خود را در عنوان مربوطه در سایت ارسال کنند و زمانی که پایان مسابقه نزدیک می شود هنرمندان می توانند لینک ارسال کار نهایی را در وبسایت پیدا کنند و یا با مراجعه به سایت Dominancewar.com اقدام به ارسال کار خویش نمایند. مسابقه Pre-DomWar با هدف ایجاد ارتباط بیشتر بین هنرمندان و ایجاد روحیه ی تیمی بین هنرمندان برگزار می گردد زیرا همواره افراد با تجربه تر می توانند به دیگران آموزش دهند و دانش آموختگان افراد با تجربه را تشویق کنند. این شرایط برای همگان سود آور است و باعث ایجاد فضایی مناسب می شود. عنوان این بخش بی شک برای همه ی هنرمندان بسیار جذاب خواهد بود به طوری که هنرمندان تمام سعی خود را خواهند کرد که وقت خود را به هر گونه که هست برای شرکت در این بخش تنظیم کنند. در نتیجه خودتان را برای 9 نوامبر امسال آماده کنید که در پایان 4 هفته بهترین نتایج در دست باشد. چرا Dominance War؟ این رویداد بیش از یک مسابقه ی عادی است، بلکه یک مسابقه بین انجمن های مختلف است که با ایجاد فضایی دوستانه و به اشتراک گذاشتن ایده ها با هدف بالا بردن توانایی ها برگزار می گردد. هنگامی که هنرمندان تلاش می کنند تا یکدیگر را یاری دهند تا به اهداف خود برسند، ایده های نو، اعتماد به نفس، علاقه به ادامه کار و پیروزی و بسیاری موارد دیگر در آنها شکل می گیرد. و اگر این کافی نیست برای یک مسابقه، جدا از نامه های معرفی برای موقعیت های کاری (Recommendation Letters) و ویزای کاری، ایجاد اعتماد به نفس، مصاحبه با مجله های معتبر، ایجاد Portfolio ی بسیار با ارزش و ثبت اثر و نمایش اثر شما در سایت Dominancewar.com، جوایز بسیار با ارزشی نیز برای افراد برنده تعیین شده است. اگر در پایان مسابقه شما بتوانید بگویید "من تواتستم!" به جای اینکه بگویید "دیگری توانست!" وقت صرف شده باعث ارتقای سطح کیفی کار شما و چهره ی اینترنتی شما شده است. جدا از تمام اینها، جدا از دانش آموز یا حرفه ای بودن و جدا از نهایی شدن اثر و پیروزی، در پایان Dominance War شما با روحیه ای سرشار از امید و اعتماد به نفس از شرکت در این مسابقه خواهید بود. ایران، برای اولین بار سایت CGart.ir افتخار دارد برای اولین بار بطور انحصاری کشور ایران را وارد این رقابت بزرگ نماید و بعنوان چهارمین کشور آسیایی شرکت کننده در این رویداد حضور داشته باشد. با ایجاد فضایی دوستانه واتحاد مشترکی که این رویداد بین هنرمندان ایرانی ایجار می کند، شاهد پیشرفتهای بزرگی در این رویداد و در صنعت CG کشورمان خواهیم بود. از آنجایی که یکی از ملزومات شرکت در این مسابقه داشتن فروم تخصصی است، سایت GameArt.ir بعنوان فروم تخصصی CGart.ir معرفی شده و همزمان با شروع این رقابت فعالیت خود را آغاز می کند، حال آنکه پس از اتمام Dominance War این فروم تبدیل به قوی ترین و تخصصی ترین فروم Game Art در کشور خواهد شد. جلسات توجیهی و آموزشی یکی از مهمترین برنامه های CGart در حین برگزاری این رویداد، گردهم آوری هنرمندان و بطور خاص شرکت کنندگان این رویداد در جلساتی است که آنها بتوانند با به اشتراک گذاشتن اطلاعات، آموزه ها و تجربیات خود به پیشرفت آثار در این رویداد کمک کنند. این جلسات تحت عنوان “War Meeting” نامگذاری شده است و تا بحال پنج جلسه از آن برای حضور هنرمندان برنامه ریزی شده است. همچنین امید است در این جلسات با فراهم آوری امکانات آموزشی همزمان بتوانیم در پیشرفت سطح کاری هنرمندان بکوشیم. مراسم اختتامیه CGart در نظر دارد همزمان با مراسم اختتامیه Dominance War در کانادا، مراسم اختتامیه ای برای هنرمندان ایرانی برگزار نماید و در این مراسم بررسی روند مسابقه، تجربیات نفرات برتر و تقدیر از شرکت کنندگان را پوشش دهد. ماه اول، Pre-Dom War مطالب زیر به نقل از سایت رسمی مسابقه درج شده و زبان فارسی نیز در این سایت اضافه شده است، با اینحال برای راحتی شما در این صفحه نیز نسخه ای از آن قرار دارد. در صورت تمایل با مراجعه به سایت DominanceWar.com می توانید نسخه انگلیسی این متن را نیز مطالعه فرمایید. آیا برای آفریدن آماده اید؟ آیا آماده اید تا توانایی های خود را محک بزنید؟ زمان جنگ فرا رسیده است! بهترین صندلی را برای خودتان اختیار کنید، نوشابه های انرژی زا را دم دست داشته باشید و تلویزیون، DVD ها، حیوانات خانگی و بازی هایتان را کنار بگذارید! زمان آن رسیده است تا خودمان را یک ماه برای Dominance War اصلی که پنجم ژانویه شروع می شود گرم کنیم. برای رسیدن به این هدف در این یک ماه برای جوشش خلاقیت، مهارتهای مدلسازی و painting و همچنین انیمیشن تلاش خواهیم کرد! Concept های قبلی، Base Mesh های آماده و ایده های تکراری را فراموش کنید. زمان آن است که Original فکر کنید و از نیمه راست مغز خود بهره بگیرید. برای تجلیل پنجمین دوره بزرگترین مسابقه جهانی Game Art ، عنوان یک ماه مسابقه دست گرمی این دوره عبارتست از... ما نمی خواهیم یک بازی بسازیم، ولی با این حال مشاهده به تصویر کشیدن کاراکترها توسط بهترین هنرمندان جهان در بزرگترین رویداد جهانی این موضوع درست مانند ساخت یک بازی MMO است. مهمترین مواردی که باید در ذهنتان باشد، DW دنیایی آمیخته از جادو ، تکنولوژی ، بیگانگان، ماشین ها و اهریمن ها است. بازه زمانی روی آینده ای دور تنظیم شده است، جایی که شهرها نابود شده اند و آثار جنگهای عظیم در جای جای سرزمین ها دیده می شود. برای اطلاعات بیشتر ردی بندی کاراکتر ها را مطالعه کنید و همچنین قوانین لازم برای ساخت آنها، در سه شاخه 3D Character Art ، Concept Art و 3D Character Animation . برد امتیازات جهانی منتظر بهترین آثار ارسالی تاریخ است! برای تمام کسانی که شجاعت لازم برای ورود را دارند آرزوی موفقیت می کنیم! War General : من کسی هستم که ترس را در دل دشمنان می افکنم، و کسی که جریان نبرد را کنترل می کنم. من پنهان نمی شوم، فرار نمی کنم، من جلودار هر نبردی هستم و با خود لشگر وفادارانی که برای خواسته من جان می دهند را آورده ام. دانایی من تاکتیک است، سلاح، و هنر مبارزه تن به تن. بدون من، پیروزی در نبرد نخواهد بود چرا که من حاکم و قاضی هستم، حاکم جان ها، نبرد ها و تغییر شکل جهان. من پیروزی را تضمین می کنم، من تسلط را تضمین می کنم، و من جنگ را تضمین می کنم! << Art by: Nikolay "Der Kreator" Mosunov Technomage : من دفاع هستم، من حمله هستم، و به فرمان شما، برایتان شکوه و افتخار می آورم. با بکارگیری بی نقص علم آمیخته با جادو، من می توانم امید باشم، و یا وحشت. وقتی من هستم، دیوارهای نورانی در برابر قوی ترین حملات مقاومت می کنند، باران زمین را به آتش می کشد، انفجار ها با اشاره دست من شکل می گیرند. قدرت و توانایی من مرز نمی شناسد، با اینکه در نبرد تن به تن کمی ضعف دارم اما بخوبی می توانم از آن بگریزم. با داشتن من در فرمان خود، تسلط در جنگ تضمین است. Art by: majie "markey" >> Shadow : من همه جا هستم، و با این وجود هیچ جا نیستم. من کسی هستم که از سایه پدیدار می شود. مثل وجدان و ضمیر درونی شما، حضور من همیشه حس می شود با اینکه دیده نمی شود. بر خلاف آنکس که ضربات زیادی می زند، ضربه من یکی است، و آنگاه که شمشیرم به زمین می خورد کسی می میرد. بزرگترین ژنرال ها، افسانه ای ترین Technomage ها، و قویترین Corrupted ها، حتی امپراطور ها ضعف هایی دارند و این تخصص خاص من است که همه آنها را به نابودی می کشاند. وقتی من هستم هیچ ترسی در اطرافم نیست، فقط مرگ هست. آنهایی که خوش شانس بودند و از دست من جان سالم به در برده اند در وحشت بازگشت من به سر می برند. من مسلط هستم و من بهترین نقطه جنگ هستم. << Art by: Hyun-yu "hinew" Kim Corrupted : من کابوسی هستم که دنیا را می پیمایم. من نامی ندارم، اما چهره های زیادی دارم. برخی ها من رو نفرین شده می نامند، برخی دیگر پلیدی، با این حال در بین ما، ما را بعنوان تکامل می شناسند. از اعماق دوزخ یا از گدازه های ماشین ها، من در چهره نبرد کامل هستم، چرا که توانایی دارم، و علاقه، برای مواجه شدن، درگیر شدن و پیروز شدن در جنگ. تعداد ما زیاد است، ما هر چیز غیر طبیعی هستیم، و فقط قوی ترین های توانایی نابودی ما را دارند. برای یکی از ما شدن و خدمت کردن به اربابمان، باید خود را فدا کنید، و با این است که می توانید به تسلط و پیروزی در جنگ دست پیدا کنید. Art by: Sergey "kozivara" >> قوانین عمومی • هر چیزی که در این مسابقه ارائه می شود باید از صفر باشد (در بخش انیمیشن Base Mesh را خود DW ارائه می کند). هیچ ایده قبلی، طرح های اولیه، طراحی ها، base mesh ها و مدلهای آماده ای نباید استفاده شوند. • خشونت و محدودیت های تصویر سازی را طوری رعایت کنید که تصاویر در تمام دنیا قابل نمایش باشد. • هر هنرمند تنها می تواند در یک تیم در تمام طول مسابقه به رقابت بپردازد. نباید با یک تیم شروع کنید و در میان مسابقه با یک تیم دیگر ادامه دهید . • نیازی نیست که در تمام بخشهای مسابقه شرکت کنید. در بخشی که دوست دارید شرکت کنید. • این یک مسابقه WIP است. ارسال مراحل کار از بدو شروع "کاملا اجباری" است. صبر نکنید تا روز آخر تمام محتوا را به یکباره ارائه کنید. • اثر نهایی باید حداکثر 1000x1000 پیکسل و با حجم 350 کیلوبایت باشد. برای مثال 200x1000 مورد قبول است، همینطور 999x500 . اما 1001x200 مورد قبول نیست! "تصویر باید لوگوی تیم، نام کاراکتر و اطلاعات شخصی شما (نام و پست الکترونیک) را شامل شود." • از هر نرم افزار 2D و 3D موجود در دنیا می توانید استفاده کنید. از ابزاری چون مداد و کاغذ و رنگ هم در ارائه می توانید استفاده کنید. • هر هنرمند فقط "یک" اثر را می تواند به ثبت برساند. سعی نکنید آثاری متعدد با username های گوناگون ثبت کنید. • آثار نهایی، "نهایی" هستند! اگر اثر نهایی را چهار روز قبل از روز پایان ثبت کردید درخواست تغییر ندهید. مطمئن باشید که اثر خود راضی هستید قبل از اینکه آنرا ثبت کنید. • رای گیری عمومی برای انتخاب بهترین آثار از 6 دسامبر آغاز شده و تا تعطیلات ژانویه ادامه دارد. پس از آن، بهترین های هر تیم در یک جا جمع می شوند و در نهایت در رقابت اصلی، بهترین ها در ماه آوریل معرفی می شوند. قوانین بخش 3D Character شما چهار هفته مهلت دارید تا موارد زیر را به پایان برسانید: • یکی از چهار موضوع بالا را انتخاب نموده و آنرا سه بعدی کنید. (کانسپت باید از خود هنرمند باشد) • مهم : اثر نهایی شما باید شامل لوگوی تیم باشد، نشانه آن، رنگ آمیزی شده و یا هردو باهم، روی بدن کاراکتر، زره، لباس یا سلاح. اگر فقط نشانه را قرار می دهید، باید روی کاراکتر واضح باشد. اگر رنگ آمیزی را انتخاب می کنید، کاراکتر باید رنگهای مشخصا مشابه با رنگ لوگو را در پوشش خود داشته باشد. برای دیدن لوگو و رنگها اینجا را کلیک کنید. • حداکثر 3000 Triangle برای کاراکتر، سلاح و متعلقات مجاز است. • تصاویری با ابعاد 1024x1024 برای Diffuse ، Specular Color ، Specular Level، Glow ، Bump ، Opacity و Ambient Color باید ثبت شوند. مثلا یک 1024 برای Diffuse ، یک 1024 برای Specular و ... . مهم : استفاده از Normal Map مجاز نمی باشد! • تقسیم بندی Texture ها به sheet های کوچک برای ارائه مورد قبول است. Map های 4x512 و یا 2x512x1024 و ... . • استفاده از هر نوع تکنیک نورپردازی از هر نرم افزاری آزاد است. • استفاده از تمام Shader ها آزاد است. • ارائه نهایی باید شامل Texture Sheet ، Wireframe ، و مدل تمام رنگی باشد. Pose دادن به مدل اختیاری است ، همینطور اضافه کردن یک سکو برای قراردادن کاراکتر روی آن. ( در تعداد Polygon های سکو محدودیتی نیست.) بهمراه این سکو نباید شی ای که می تواند توسط کاراکتر بکار گرفته شود وجود داشته باشد. قوانین بخش Concept Art شما چهار هفته مهلت دارید تا موارد زیر را به پایان برسانید: • ارائه یک Concept تمام رنگی که "دو" تا از انواع کاراکتر ذکر شده را شامل شود. مسلما این یک رقابت Game Art است و در نتیجه Concept باید حس Game را داشته باشد. کاراکتر طراحی شده باید بنوعی قابلیت تبدیل شدن به یک مدل سه بعدی Lowpoly را داشته باشد. • دو کاراکتر انتخابی شما می توانند همراه و هم نبرد باشند، یا می توانند دشمنانی باشند که برای نابودی دیگری می جنگند. آنها می تواند ایستاده باشند، دارای Pose و یا در حال تعامل با یکدیگر. این به شما بستگی دارد. • Pose های Action مورد قبول هستند، اما تا جایی که بیشتر بدن کاراکتر قابل رویت باشد، و اگر کاراکتر های زیادی در صحنه وجود دارند، باید طوری باشد که کاراکتر اصلی مشخص باشد. • مهم : اثر نهایی شما باید شامل لوگوی تیم باشد، نشانه آن، رنگ آمیزی شده و یا هردو باهم، روی بدن کاراکتر، زره، لباس یا سلاح. اگر فقط نشانه را قرار می دهید، باید روی کاراکتر واضح باشد. اگر رنگ آمیزی را انتخاب می کنید، کاراکتر باید رنگهای مشخصا مشابه با رنگ لوگو را در پوشش خود داشته باشد. برای دیدن لوگو و رنگها اینجا را کلیک کنید. • اثر نهایی باید 90% هر دو کاراکتر را نشان دهد. ایده خوبی نیست اگر کاراکتر ها را پشت دیوار یا مانع و یا هر چیز دیگر پنهان کنید. اگر یک پا پشت اسب یا چیز دیگر باشد موردی نیست. همچنین زاویه ای که بیشتر و فقط صورت کاراکتر را نشان دهد ایده خوبی برای این مسابقه نیست. قوانین بخش انیمیشن شما چهار هفته مهلت دارید تا یک سکانس کوتاه 6 ثانیه ای بین دو تا از کاراکتر های ارائه شده در سایت بسازید. • یک صحنه نبرد بسازید بطوری که یکی از کاراکتر ها ضربه زننده و دیگری دریافت کننده آن ضربه باشد. دریافت کننده ابتدا ایستاده است اما در پایان روی زمین می افتد. • مهم : "دو" تا از کازاکتر های ارائه شده در این صفحه (به بخش قوانین انیمیشن مراجعه کنید) را انتخاب و Rig کنید. این دو مدل باید دو مدل متفاوت باشند. • بیاد داشته باشید هنگامی که کاراکتر ها را انیمیت می کنید، آنها قابلیت های چهار نوع ذکر شده در بالا را دارند. یعنی War General ، Technomage ، Shadow و یا Corrupted. • هیچ Texturing و رنگ آمیزی ای مجاز نمی باشد. تمام Mesh باید تکرنگ باشد. اختیاری : می توانید Wireframe را در انیمیشن نشان دهید. • استفاده از صدا مجاز نمی باشد. انیمیشن باید صامت باشد. • "نباید" Base Mesh را تغییر دهید ، اما می توانید تا مرز 500 پلی گان اضافه برای سلاح یا متعلقات اضافه به آن بیفزایید. اضافه کردن موجودات کوچک همراه کاراکتر مجاز نمی باشد. برای مثال می توانید 500 پلی گان برای کاراکتر اول و 500 پلی گان برای کاراکتر دوم اضافه کنید. اختیاری : ممکن است برای راحتی در انیمیشن برخی جاها مفاصل و نقاط را برای یک توپولوژی جدید ویرایش کنید. در این صورت این ویرایش جز آن 500 پلی گان اضافی محسوب نمی شود. • استفاده از هر نوع تکنیک نورپردازی از هر نرم افزاری آزاد است. • برای این مسابقه دست گرمی، نمی توانید از Special Effect و یا Particle System یا جلوه های دیگر استفاده کنید. • حداکثر 6 ثانیه برای کل انیمیشن کافی است. • مهم : انیمیشن نهایی شما باید شامل لوگوی تیم باشد. یا روی زمین، یا روی خود Frame بعنوان یک طرح ساده. می توانید اطلاعات شخصی و آدرس سایت خود را نیز در آن لحاظ کنید. برای مشاهده لوگو ها اینجا را کلیک کنید. • انیمیشن را باید در جایی Upload کنید و لینک آنرا بعنوان اثر ارسالی به ثبت برسانید. مقررات • شرکت در Dominance War برای تمام هنرمندان دنیا مجاز است. • تمام حقوق آثار ارسالی در این رویداد متعلق به خود هنرمند باقی می ماند. • شرکت کنندگان در صورت تمایل به انتشار اثرشان در هر جایی حداقل یک هفته قبل باید با DW هماهنگ کنند. • شرکت کنندگان این اجازه را به Dominance War می دهند تا تمام محتوای ارسالی آنها را در این سایت و همچنین در Game Artisans استفاده کند. • Dominance War ممکن است یک بخش را بدلیل مطلوب نبودن آثار ارسالی حذف کند. • رای داوران نهایی است و امکان تجدید نظر وجود ندارد. • تصاویری که شامل خشونت مفرط، نژاد پرستی، توهین به باور های دینی و موارد غیر اخلاقی باشند از دور مسابقات حذف خواهند شد. ( با توجه به جهانی بودن رویداد) • آثاری که پس از زمان اعلام شده ثبت شوند به هیچ وجه در مسابقه شرکت داده نمی شوند. این وظیفه شرکت کنندگان است که آثار خود را بموقع به ثبت برسانند. • Dominance War اختیار لغو، تمدید یا تغییر قوانین ، جوایز و ... رویداد را در موارد خاص دارا می باشد. شرکت در مسابقه • شرکت در مسابقه یک ماهه Pre-Dom یا همان Mini Challenge الزامی است. شرکت کنندگان مسابقه اصلی، نفرات برتر این مسابقه هستند. • همانطور که در قوانین آمده است این مسابقه در یک فروم برگزار شده که هنرمندان باید در بخش انتخابی خود از ابتدا تا انتها (بدون ایجاد کردن تاپیک شخصی، و فقط ارائه بعنوان "پاسخ" در همان یک تاپیک مسابقه) به ارائه اثر خود بپردازند. به همین جهت سایت جدید GameArt.ir با این هدف و با هدف بلند مدت تبدیل شدن به بزرگترین و تخصصی ترین فروم Game Art در ایران شروع بکار نموده است. • لطفا قوانین مربوط به خود فروم را نیز مطالعه نموده و در ارسال پست های خود به آن دقت نمایید. بدیهی است پست مطالب غیر تخصصی ، حاشیه ساز و نا مربوط منجر به حذف پست و در مواردی منجر به حذف کاربر از لیست خواهد شد. • برای شرکت در مسابقه پس از مطالعه کامل تمام قوانین، به فروم زیر مراجعه نموده و کار خود را در GameArt.ir ادامه دهید. با آرزوی موفقیت. Pars 3d 21 آبان 1389, 23:16با درود فراوان من خیلی دوست دارم تو قسمت انیمیشن اون شرکت کنم ولی راستش نفهمیدم برای شروع مسابقه چیکار باید بکنم؟ تو سایت Game art هم رفتم ولی نتونستم ، مثلا چه لوگو یا ارمی رو باید انتخاب کرد ؟ چطوری ؟ مدلها رو از کا باید دانلود کنیم ؟ تا کی مهلت داره ؟ خودتون شرکت میکنید ؟ اگه میشه ینفر کمک کنه . سپاسگذارم. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]
صفحات پیشنهادی
فینالیست های Dominance War V
فینالیست های Dominance War V-هومن راحتی آریا صفارزادگان مهام بری سعید رمضانی حسین دیبا دنیای بازی.
فینالیست های Dominance War V-هومن راحتی آریا صفارزادگان مهام بری سعید رمضانی حسین دیبا دنیای بازی.
Dominance War -
10 نوامبر 2010 – Dominance War --Dominance War Fa 19 آبان 1389, 13:26Dominance War گرفته شده از : CGART.ir Dominance War بزرگترین رویداد جهانی ...
10 نوامبر 2010 – Dominance War --Dominance War Fa 19 آبان 1389, 13:26Dominance War گرفته شده از : CGART.ir Dominance War بزرگترین رویداد جهانی ...
کاراکتر خفاش 1 ساعته -
واسه چی؟ Mb 3d 22 اسفند 1389, 23:11؟!!!! fred مربوط به مسابقه dominance war هست که یه ملتیو سر کار گزاشته کار خوبی شده مخصوصا قسمت فک کاش یکم توضیح ...
واسه چی؟ Mb 3d 22 اسفند 1389, 23:11؟!!!! fred مربوط به مسابقه dominance war هست که یه ملتیو سر کار گزاشته کار خوبی شده مخصوصا قسمت فک کاش یکم توضیح ...
کاراکتر Akuma -
14 مارس 2011 – به هر حال خیلی خوبه texture بده همه حالش رو ببرند:paint: در مورد Dominance War هم ، ملت که هیچ دنیا رو سر کار گذاشتن Borhan72 23 اسفند 1389, ...
14 مارس 2011 – به هر حال خیلی خوبه texture بده همه حالش رو ببرند:paint: در مورد Dominance War هم ، ملت که هیچ دنیا رو سر کار گذاشتن Borhan72 23 اسفند 1389, ...
کامل ترین ، آزاد ترین و تخصصی ترین انجمن ایرانیها ... -
اتمام Dominance War این فروم تبدیل به قوی ترین و تخصصی ترین فروم ... وقتی من هستم، دیوارهای نورانی در برابر قوی ترین حملات مقاومت می ... »»» پــــــرایــــــــد ...
اتمام Dominance War این فروم تبدیل به قوی ترین و تخصصی ترین فروم ... وقتی من هستم، دیوارهای نورانی در برابر قوی ترین حملات مقاومت می ... »»» پــــــرایــــــــد ...
تعداد کاراکتر های پست ها چگونه میشه اضافه کرد -
10 نوامبر 2010 – در Dominance War هنرمندان نقش ورزشکاران تیم و سایت های CG نقش ... ساله بر تعداد شرکت کنندگان، شاخه های مسابقات، بازدیدکنندگان و طرح های ...
10 نوامبر 2010 – در Dominance War هنرمندان نقش ورزشکاران تیم و سایت های CG نقش ... ساله بر تعداد شرکت کنندگان، شاخه های مسابقات، بازدیدکنندگان و طرح های ...
تمامی کلیدهای ترکیبی در تری دی مکس -
اتوموبیل و رندر استودیو اشیا Audi R8 New Render(Amin4d)-----Maya-Cinema4D-Nuke - · چه جوري ميشه تعداد Polygan هارو شمرد ؟ - · Dominance War - ...
اتوموبیل و رندر استودیو اشیا Audi R8 New Render(Amin4d)-----Maya-Cinema4D-Nuke - · چه جوري ميشه تعداد Polygan هارو شمرد ؟ - · Dominance War - ...
قوی ترین سلاح ها براي افزايش جذابيت شما
... آگاهی های بچه ها. ... پیشاپیش از همکاری تمامی شما تشکر میکنم. .... Dominance War این فروم تبدیل به قوی ترین و تخصصی ترین فروم Game Art در کشور خواهد شد.
... آگاهی های بچه ها. ... پیشاپیش از همکاری تمامی شما تشکر میکنم. .... Dominance War این فروم تبدیل به قوی ترین و تخصصی ترین فروم Game Art در کشور خواهد شد.
قالب پروگ پارس ورژن2 برای دیتالایف -
Dominance War - · چه جوري ميشه تعداد Polygan هارو شمرد ؟ - · اتوموبیل و رندر استودیو اشیا Audi R8 New Render(Amin4d)-----Maya-Cinema4D-Nuke - · با زیماهاست ...
Dominance War - · چه جوري ميشه تعداد Polygan هارو شمرد ؟ - · اتوموبیل و رندر استودیو اشیا Audi R8 New Render(Amin4d)-----Maya-Cinema4D-Nuke - · با زیماهاست ...
دانلود نرم افزار ShrinkTo5 2.04 Basic
فینالیست های Dominance War V · Counter-Strike: Global Offensive تایید شد · 30 5 1390 : گیمزکام : 26 5 1390 · 10 نکته که شما باید در مورد Deus Ex: Human ...
فینالیست های Dominance War V · Counter-Strike: Global Offensive تایید شد · 30 5 1390 : گیمزکام : 26 5 1390 · 10 نکته که شما باید در مورد Deus Ex: Human ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها