تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک‌هاي حاميان شهرستان خمين به ايتام تحت حمايت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۵۵ب.ظ)
کمک‌هاي حاميان شهرستان خمين به ايتام تحت حمايت کمک‌هاي قابل‌ توجهي توسط حاميان شهرستان خمين به ايتام تحت حمايت صورت پذيرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کميته امداد شهرستان ضمن اعلام اين خبر گفت: اهداء 2 تخته فرش به دو نفر از ايتام سادات به مبلغ 16 ميليون ريال، اهداء 2 دستگاه بخاري به 2 نفر از خانواده‌هاي ايتام به مبلغ 4 ميليون و 200 هزار ريال از کمک‌هاي صورت گرفته خيرين در اين ماه بوده است.
داوود روشني، در ادامه افزود: برگزاري جشن تولد براي 3 نفر از ايتام تحت حمايت توسط حاميان خيريه مبلغ 3 ميليون ريال، اهداء يک سرويس چيني 12 نفره به مبلغ 6 ميليون ريال بابت کمک جهيزيه و اهداي کمک‌هزينه تحصيلي به مبلغ 2 ميليون ريال توسط يکي ديگر از حاميان از ديگر کمک‌هاي صورت گرفته بوده است.
وي در ادامه ضمن تشکر از خيرين اين شهرستان پرداخت اقساط يکي از مددجويان به مبلغ 2 ميليون و 700 هزار ريال را از ديگر کمک هاي صورت گرفته در ماه جاري عنوان کرد و افزود: پرداخت کمک هرينه درمان براي به مبلغ 2 ميليون ريال همراه با يک سبد کالا نيز از کمک‌هاي صورت گرفته در اين ماه بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن