تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801491537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاعلان اسناد دولتي دستگير شدند/سارق اينترنتي در دام پليس لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۵ب.ظ)
اخبار نيروي انتظامي لرستان؛ جاعلان اسناد دولتي دستگير شدند/سارق اينترنتي در دام پليس لرستان رئيس پليس آگاهي استان لرستان ازدستگيري دوجاعل مهر و اسناد دولتي در شهرستان خرم آباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، سرهنگ قدرت الله دالوند در تشريح اين خبر افزود :در پي کسب خبري منبي بر اينکه فردي بيکار و فاقد در آمد در خرم آباد با بکار گيري روش هاي متقلبانه و استفاده از ابزار و تجهيزات فني اقدام به تهيه و ساخت مدارک جعلي دولتي و غير دولتي براي مردم مي نمايد و در قبال آن وجهي دريافت مي كند ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.
وي بيان داشت :با توجه به محرز بودن جرم، فرد جاعل شناسايي و دستگير شد و در بازرسي از منزل وي تعداد 10 عدد مهر ارگان هاي دولتي و غير دولتي و تعدادي اوراق جعلي نيز کشف شد.
اين مقام مسئول ادامه داد:در تحقيقات صورت گرفته جاعل به بزه انتسابي همراه يك همدست اعتراف كرد و اذعان داشت : با همدستي فردي عکاس اقدام به ساخت مهر هاي جعلي نموده که عكاس نيز دستگيري شد.
دالوند گفت : متهمان جهت تحقيقات بيشتر در اختيار اين پليس مي باشند.
دستگيري سارق سابقه دار احشام در پلدختر
سرهنگ رضا داودي فرمانده انتظامي پلدختر لرستان ادر اين باره گفت : ماموران پاسگاه انتظامي پل تنگ پلدختر با كسب اطلاعاتي مبني بر مخفي شدن سارق سابقه دار و تحت تعقيب احشام با هويت معلوم در كوه "تنام " موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.
وي اظهار داشت: ماموران با تشكيل اكيب ويژه به محل مورد نظر اعزام مي شوند و مخفيگاه سارق را شناسايي ، متهم با ديدن پليس اقدام به فرار مي كند كه در يك تعقيب و گريز طولاني خود را در محاصره ماموران مي بيند و به ناچار تسليم آنان مي شود .
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ، سارق مورد نظر بيش از دو سال است كه متواري مي باشد و اقدام به سرقت احشام مردم عشايرآن منطقه مي كند ، تصريح كرد : دستگيري اين متهم معروف باعث خوشحالي مردم دامدار اين منطقه شده است .
سارق اينترنتي در دام پليس لرستان
سرگرد فرهاد ابدال چگني سرپرست پليس فتا استان لرستان در تشريح اين خبر افزود: در پي ارجاع يك فقره پرونده و برداشت غير مجاز 13 ميليون ريال از حساب بانکي يك شهروند، موضوع در دستور کار كارآگان پليس فتا استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: با بررسي هاي بعمل آمده از حساب بانكي شاكي محرز شد كه برداشت صورت گرفته در قالب انتقال اينترنتي و خريد شارژ بوده است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: با تحقيقات انجام شده سارق شناسايي و دستگير و به جرم خود اعتراف كرد.
" ابدال چگني " با اشاره به اهميت اطلاعات شخصي افراد به منزله ي مهمترين دارائي آنها از كليه ي شهروندان خواست : از نگهداري رمز كارت هاي اعتباري خود در موبايل و رايانه و اعتماد بي جا در واگذاري موبايل و رايانه به تعميرگاه ها و افراد غيرمطمئن جهت تعمير خودداري نمايند و هر گونه موارد مشوك را هر چه سريعتر با پليس در ميان بگذارند.
كشف 8 فقره سرقت وسايل خودرو در دورود
سرهنگ هدايت اله حسنوند فرمانده انتظامي شهرستان دورود در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي چندين فقره سرقت محتويات خودرو در دورود، موضوع در دستور كار اين فرماندهي قرار گرفت.
وي در ادامه گفت: ماموران كلانتري 12 اين شهرستان با تحقيقات گسترده موفق شدند سارق را حين سرقت شناسايي و دستگير كنند.
اين مقام انتظامي اظهار داشت : متهم در بازجويي هاي بعمل آمده به 8 فقره سرقت وسايل خودرو شامل ، ضبط ، باند ، لاستيك و مدارك شناسايي اعتراف كرد.
"حسنوند" به شهروندان توصيه كرد: با همكاري ادارات مربوطه پاركينگ عمومي در محله هاي مختلف اين شهرستان آمادگي ارائه خدمات به مردم را دارند كه شهروندان علاوه بر مجهز كردن خودروهاي خود به وسايل ضد سرقت از اين پاركينگ ها استفاده نمايند.
دستگيري 4 سوداگرمرگ و كشف 2 كيلوهروئين در لرستان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان از كشف دو كيلوگرم هروئين و دستگيري 4 قاچاقچي مواد مخدر در استان خبر داد.
سرهنگ فرخي اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامي اطلاعاتي چهار نفر اعضاي يك باند مواد مخدر را حين حمل دو كيلوگرم هروئين در محور كوهدشت – خرم آباد با توقيف يك دستگاه پرايد دستگير كردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:ماموران اين پليس در بازرسي از خودرو مقدار دو كيلوگرم هروئين كشف و ضبط كردند.
طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در دلفان
سرهنگ كرمي فرمانده انتظامي شهرستان دلفان در اين باره گفت : طي 48 ساعت گذشته با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نقاط آلوده و جرم خيز دلفان با استفاده از عوامل انتظامي و پليس هاي تخصصي 14 نفر متخلف دستگيرشد.
وي افزود : در اين طرح 15 دستگاه انواع وسيله نقليه مزاحم و فاقد مدارک توقيف و مقاديري انواع مواد مخدر نيز كشف و ضبط شد.
12 هزار پاکت توتون تنباکو قاچاق در بروجرد كشف شد
سرهنگ دليري فرمانده انتظامي بروجرد گفت : ماموران پليس اطلاعات اين فرماندهي در پي اخبار رسيده مبني بر جابجايي مقاديري کالاي قاچاق توسط دو نفربا يک دستگاه کاميون از استان هاي غربي به بروجرد ، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.
وي افزود: ماموران با اكيب ويژه در ورودي بروجرد مستقر و با مشاهده خودرو آن را توقيف و دو نفررا دستگير كردند.
فرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد: در بازرسي از کاميون مقدار 12 هزار پاکت توتون تنباکو قاچاق کشف و هردو نفر همراه خودرو و مواد مكشوفه تحويل مراجع قضايي شدند.
وي ارزش کالاي کشف شده 240 ميليون ريال اعلام كرد.
انهدام باند سارق و كشف 13 فقره سرقت سيم برق
فرمانده انتظامي بروجرد لرستان از انهدام يك باند چهار نفره و کشف 13 فقره سرقت سيم برق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "دليري" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .
وي افزود : ماموران با تحقيقات گسترده افرادي را كه با همدستي يکديگر اقدام به سرقت سيم برق مي کردند را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه چهار نفر اعضاي اين باند را دستگير كردند .
فرمانده انتظامي بروجرد ، تصريح كرد : سارقان در بازجويي هاي اوليه به 13 فقره سرقت سيم برق اعتراف کردند و با شناسايي مالباختگان تحويل مقام قضائي شدند.
21مجرم تحت تعقيب در خرم آباد دستگيرشد
سرهنگ حسين نجفي فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد در تشريح اين خبر افزود :ماموران اين فرماندهي پس از انجام كار اطلاعاتي بصورت گسترده به منظور شناسايي محل اختفاء مجرميني كه به هر نحوي از يـد قانون گريزان بوده در يك عمليات از پيش طراحي شده و منسجم كه در سطح شهر ، بخش و روستاهاي خرم آباد به مرحله اجراء درآمد.
وي در ادامه بيان داشت : در اين عمليات كه توسط يگانهاي عوامل كلانتري ، پاسگاه ها و پليس هاي تخصصي شهرستان صورت گرفت ، ماموران موفق به دستگيري تعداد 21 نفر از مجرم تحت تعقيب قضايي شدند.
كشف 42 فقره سرقت در خرم آباد
سرهنگ حسين نجفي فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد در تشريح اين خبر افزود : در راستاي مبارزه پليس با سرقت ، ماموران انتظامي اين شهرستان در پنج روز گذشته با استفاده از رصد دقيق جرائم و استفاده از گشت هاي پنهان و آشكار طي چندين عمليات موفق به شناسايي و دستگيري 21 نفر سارق شدند.
وي بيان داشت: پس از انتقال سارقان به مقر هاي انتظامي و بازجويي هاي فني ، به تعداد 42 فقره انواع سرقت شامل ، منزل ، خودرو ، محتويات و لوازم خودرو ، احشام و ... اعتراف كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن