تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافيک نيمه سنگين در استان ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۳ب.ظ)
ترافيک نيمه سنگين در استان ايلام جانشين رئيس پليس راه کشور از ترافيک نيمه سنگين در محورهاي مهران - ايلام و ايلام - سرابله در استان ايلام خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ اسنفدياري، اظهار داشت: در استان هاي کردستان محورهاي بانه - سقز و سقز - سنندج، گيلان محور تالش - آستارا، آذربايجان شرقي اکثر محورها، آذربايجان غربي محور مياندوآب، مازندران محور سوادکوه بارش باران گزارش شده است.
وي، ترافيک در محورهاي مهران - ايلام و ايلام - سرابله در استان ايلام را نيمه سنگين اعلام کرد و گفت: ساير محورهاي مواصلاتي کشور و همچنين محورهاي چزابه و شلمچه از جوي آرام و بار ترافيکي روان برخوردار است.
جانشين رئيس پليس راه کشور به رانندگان اتوبوس هاي زائران توصيه کرد: با توجه به اينکه رانندگان از شهرهاي دور و نزديک براي حمل مسافر به مرزها مراجعت کرده اند بايد پس از رعايت ساعات استراحت، رانندگي کنند تا هنگام برگشت دچار خستگي و خواب آلودگي نشوند.
وي، داشتن تجهيزات ايمني زمستاني، از جمله زنجير چرخ را براي تردد در جاده هاي برفگير را الزامي دانست و تصريح کرد: رانندگان بايد علاوه بر اينکه قبل از عزيمت نحوه بستن آن را تمرين کنند ملزم هستند در صورت ضرورت از اين تجهيزات استفاده نمايند.
سرهنگ اسفندياري از زائراني كه در مسير بازگشت به استان هاي خود هستند، خواست پيش از شدت گرفتن شرايط جوي نامساعد با مد نظر قرار دادن حداكثر احتياط و صبر و حوصله در رانندگي به استان هاي خود عزيمت نمايند.
اين گزارش حاکي است، سردار موسي اميري، جانشين پليس راهور ناجا، بازگشت زائران اربعين حسيني به شهرهايشان در بازه زماني کوتاه را دغدغه جدي پليس عنوان کرد و افزود: برنامه ريزي هاي دقيق و هماهنگي هاي لازم با دستگاه هاي امدادي براي سهولت در تردد و تأمين ايمني بازگشت آنها به شهرهايشان اتخاذ شده است.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: به منظور روان سازي ترافيکي در جاده هاي ارتباطي مرزهاي غرب و جنوب کشور از توانمندي نيروهاي کمکي بهره گرفته شده و اميدواريم با هماهنگي دستگاه ها بتوانيم اين مأموريت خطير را با موفقيت به پايان رسانيم.
جانشين پليس راهور ناجا با اشاره به عرض کم جاده هاي استان ايلام، دو طرفه بودن بيشتر مسيرها و ناآشنا بودن رانندگان غير بومي به مسير از رانندگان وسايل حمل و نقل عمومي و شخصي خواست هنگام بازگشت با صبر و حوصله رانندگي کرده و اصول ايمني را رعايت نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن