تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799203523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بيش از 4 ميليارد ريالي مردم خير زنجان در طرح‌هاي اجرايي کميته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۷ب.ظ)
مشارکت بيش از 4 ميليارد ريالي مردم خير زنجان در طرح‌هاي اجرايي کميته امداد معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان از مشارکت بيش از 4 ميليارد ريالي مردم زنجان در طرح‌هاي اجرايي کميته امداد استان زنجان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا حسنلو از همکاري و مشارکت مردم در طرح‌هايي اجرايي کميته امداد استان زنجان تقدير کرد.
وي با اشاره به اينکه مردم استان زنجان همواره با مشارکت در طرح‌هاي اجرايي کميته امداد اين نهاد را در محروميت‌زدايي ياري کرده‌اند، افزود: همين امر موجب حل مشکلات بسياري از نيازمندان شده است.
معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشي از عملکرد خانه انفاق و درآمدهاي کميته امداد از اين مرکز بيان کرد: با توجه به اينکه همه طرح‌هاي مشارکتي کميته امداد در خانه انفاق اجرايي مي‌شود، به همين علت درآمد اين مرکز مطلوب است.
اين مسوول با بيان اينکه تا پايان آبان ماه امسال صرفا در قالب طرح اکرام ايتام 2 ميليارد و 952 ميليون ريال کمک مردمي در خانه انفاق جمع‌آوري شده است، گفت: تعداد حاميان جذب شده در اين مرکز 289نفر و تعداد ايتام واگذار شده نيز 380 نفر است.
حسنلو همچنين به جمع‌آوري 87 ميليون و 200 هزار ريال کمک مردمي در طرح طاها اشاره کرد و افزود: تعداد حاميان جذب شده در اين طرح 80 و تعداد ايتام واگذار شده نيز 109 نفر است.
وي در ادامه مبلغ کمک‌هاي مردمي در طرح آزادسازي زندانيان را 73 ميليون ريال اعلام کرد و گفت: امسال قريب به 200 ميليون ريال فطريه عام، فطريه سهم سادات و کفاره در خانه انفاق جمع‌آوري شده است.
معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان ميزان مشارکت‌هاي مردمي در قالب صدقات را 54 ميليون ريال تا پايان آبان امسال اعلام کرد و افزود: طي اين مدت 176 صندوق نيز در خانه انفاق توزيع شده است.
اين مسوول در ادامه با اشاره به جمع‌آوري 67 ميليون ريال کمک مردمي در طرح کوثر بيان کرد: همچنين ميزان کمک‌هاي مردمي در طرح‌هاي رضوان و نذورات قرباني نيز به ترتيب 4 ميليون ريال و 17 ميليون ريال برآورد شده است.
وي با توضيح اينکه امسال درآمد کميته امداد از محل طرح شفا 226 ميليون ريال کمک مردمي و جذب شش حامي بوده است، افزود: همچنين در مدت اعلام شده، مبلغ کمک‌هاي مردمي در طرح محسنين نيز 135 ميليون ريال و جذب 48 حامي در قالب همين طرح بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان در ادامه با تشريح اينکه امسال مردم خير استان با مراجعه به خانه انفاق زمينه اطعام تعدادي از خانوارهاي مددجو را با کمک 285 ميليون ريالي خود در اين بخش فراهم ساخته‌اند، گفت: در اين مدت ميزان مشارکت مردم در طرح‌هاي حج فقرا، صدقه براي سلامتي امام زمان (عج) و احسان تاج گل نيز به ترتيب 2 ميليون و 500 هزار ريال، 11 ميليون و 500 هزار ريال و 31 ميليون ريال برآورد شده است.
اين مسوول همچنين ميزان مشارکت‌هاي جمع‌آوري شده در راستاي برگزاري جشن‌هاي عاطفه‌ها و نيکوکاري را به ترتيب 110 و 48 ميليون ريال اعلام کرد و گفت: بر اساس آمار تا پايان آبان ماه امسال ميزان مشارکت مردم در طرح‌هاي ياسين و رد مظالم و هميان مولا به ترتيب 50، دو و 15 ميليون ريال بوده است.
حسنلو در بخش ديگري از سخنان خود اجراي طرح هبه را نيز از ديگر کارکردهاي خانه انفاق زنجان اعلام کرد و گفت: امسال با اجراي اين طرح 111 ميليون ريال کمک مردمي در خانه انفاق جمع‌آوري شده است.
وي جمع‌آوري 22 ميليون ريال کمک در طرح احسان حسيني، 28 ميليون ريال در کمک به مردم فلسطين و 2 ميليون ريال در کمک به خسارت ديدگان حوادث طبيعي را نيز از ديگر کارکردهاي خانه انفاق در جلب مشارکت‌هاي مردمي و خيرين عنوان کرد و افزود: امسال از محل کمک‌هاي انتظامي نيز درآمد کميته امداد 68 ميليون ريال بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان با توضيح اينکه در مجموع ميزان مشارکت‌هاي مردمي در خانه انفاق نسبت به سال قبل افزايش يافته است، از مردم خواست در ماه‌هاي باقي مانده از سال نيز با مشارکت در طرح‌هاي اجرايي کميته امداد اين نهاد را در خدمت‌رساني بهتر به نيازمندان همراهي و ياري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن