تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت 323 برای دریافت اسکار


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رقابت 323 برای دریافت اسکار
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار 323 فیلم را برای رقابت در بخش بهترین فیلم هشتادوهفتمین دوره‌ی این جوایز سینمایی بررسی می‌کند.
به گزارش نامه نیوز، اعضای آکادمی اسکار اعلام کردند که امسال 323 اثر را برای انتخاب نامزدهای نهایی بخش بهترین فیلم جوایز اسکار 2015 در نظر خواهند گرفت.


براساس قوانین آکادمی اسکار، تمام فیلم‌های متقاضی حضور در بخش بهترین فیلم اسکار باید پیش از تاریخ 31 دسامبر حداقل برای هفت روز پیاپی در لس‌آنجلس اکران تجاری داشته باشند و تمام فیلم‌هایی که اولین نمایش خود را به‌شکلی غیر از اکران عمومی تجربه کرده‌اند حائز شرایط لازم برای رقابت در بخش بهترین فیلم اسکار نیستند.

همچنین براساس قوانین بخش بهترین فیلم اسکار، تمام فیلم‌ها باید مدت زمانی بیش از 40 دقیقه داشته باشد و با فرمت 35 میلی‌متری، 70 میلی‌متری یا دیجیتال اکران شده باشد.

البته بخش بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار، قوانین متفاوتی با بخش بهترین فیلم دارد.

فهرست نامزدهای نهایی هشتادوهفتمین دوره‌ی جوایز سینمایی اسکار 15 ژانویه 2015 اعلام می‌شود و مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی نیز 22 فوریه در هالیوود برگزار خواهد شد.




منبع: ایسنا


۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن