تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798430119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 22 / 09 / 1393


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 22 / 09 / 1393










 
 
فال روزانه 22 / 09 / 1393


فروردین

امروز زمان رسیدگی به افکار و وضعیت جسمانی است. ذهن و بدن خود را تقویت کنید. از نیروی کائنات نیز می توانید بهره بگیرید. شاید سردرد داشته باشید یا از نظر احساسی در وضعیت پایداری نباشید. امروز با خودتان آسپرین همراه داشته باشید. این را بدانید بدنتان در مورد وضعیت درونی شما اشتباه نمی کند. در رابطه عاطفی خود هم باید آن را درست کنید و وضعیت موجود را بهبود بدهید. اگر شما ذهنتان درگیر مسایل منفی یا استرس باشد نمی توانید محبت خالصانه داشته باشید و از طرف مقابل هم حس خوبی نمی گیرید. پس همه چیز به خودتان بستگی دارد. 
  
اردیبهشت

عمیق تر به مسایل نگاه کنید. امروز بهتر است خودتان را با زبان ساده توصیف کنید. استرس های زیادی در وجودتان هست که باید با کمک خودتان آنها را برطرف کنیدو هیچ کس به اندازه خود شما نمی تواند برای بهبود اوضاع کمک کند. افکار منفی را دور بریزید و به خودتان برسید. ماساژ، استخر یا پیاده روی می تواند کمک کننده باشد. یک نفر هست که به توجه شما نیاز دارد. شما می توانید امروز آن حس را به او منتقل کنید. برای کارهایی که باید انجام دهید یک لیست تهیه کنید و سپس بر اساس یک برنامه ریزی عالی، آنها را بدون استرس به انجام برسانید تا روزتان خالی شود و بتوانید بعدازظهر خود را به فرد مورد علاقه تان اختصاص دهید. اگر مجرد هستید هم امروز شانس این که با فرد مناسب آشنا شوید زیاد است.

خرداد

هیج کجا خانه نمی شود. آن آرامشی که در خانه می توانید داشته باشید هیچ جای دیگری حس نخواهید کرد. امروز می توانید با ماه شهریور تعامل خوبی داشته باشید و از حمایت های فکری او بهره مند شوید. امروز احتمالا کمی دست و دل بازتر خواهید شد و برای خانواده پول خوبی خرج خواهید کرد. البته به این نتیجه هم می رسید که مسایل مالی خانه را باید تغییر دهید. مثلا برای سفر برنامه ریزی کنید. دکور خانه را تغییر دهید. این کار را با عشقتان انجام دهید تا بیشتر به هم نزدیک شوید. با هم مجله ها یا وب سایت های دکوراسیون را دوره کنید و با هم به خرید وسایل موردنیاز بروید. این کارها می تواند برایتان تفریح هم باشد بیشتر با روحیه هم آشنا شوید.
 
تیر

تفکرات عمیق؟ امروز سراسر به فکرهای خوب و عمیق سپری خواهد شد. بسیار هم خوب است. بیشتر با خودتان آشنا می شوید. حس های همکاری عالی ای هم با بقیه خواهید داشت. مشکلات را با همفکری دیگران برطرف کنید. ذاتا انسان دست و دل بازی هستید اما بهتر است امروز بیشتر روی خرج های خود توجه داشته باشید. دارایی خود را بررسی کنید. به این ترتیب می توانید ایده های بسیار بهتری برای بیشتر کردن سرمایه پیدا کنید. با عشقتان یک ملاقات سرشار از حرف بگذارید. منظور این است که جایی بروید که بتوانید از همه چیز با هم صحبت کنید. از کار گرفته تا علاقه ها و فانتزی های خودتان. حس هایتان را رها کنید تا کشف های لذت بخش و تازه ای داشته باشید. 

مرداد

مشکلات مالی امروز برایتان خیلی مهم می شوند. اما نگران نباشید. با مطالعه در مورد روش های پس انداز و سرمایه گذاری می توانید بودجه خود را افزایش دهید. مسایلی که فکر می کنید در زندگی کوچک هستند را تغییر دهید زیرا اهمیت بسیاری در کیفیت زندگی دارند. به طور مثال، می توانید خرج های خود را بنویسید تا دیگر نگرانی انتهای ماه را نداشته باشید. یا می توانید باکس ایمیل خود را از نامه های اضافه خالی کنید. اگر مجرد هستید و رابطه ای ندارید، برای خود سرگرمی های جالب درست کنید. در کلاس های مورد علاقه ثبت نام کنید. در این محیط ها می توانید با افراد تازه ای آشنا شوید.

شهریور

نور ... دوربین ... حرکت! امروز زمان آغاز فیلم زندگی خودتان است. خودتان را توصیف کنید در مورد احساس های خود حرف بزنید. در حالت تئاتری می توانید بیشتر هنرهای خود را به نمایش بگذارید و به دنیا نشان دهید تا چه اندازه موفق هستید. از شخصیت محافظه کار بیرون بیایید. فیلم تان نباید مونولوگ باشد. افراد مهم را نیز در آن بیاورید و با آنها صحبت داشته باشید. تغییر وضعیت زندگی کنونی، شما را به موفقیت هایی که همیشه آرزو دارید می رساند. همیشه دوست دارید تغییر ایجاد کنید، اما چه چیز مانع شما می شود؟ آنها را کشف کنید و دور بریزید. گذشته ها را پاک کنید. ظاهر خود را تغییر دهید و طوری رفتار کنید تا دیگران بیشتر جذب شما شوند. هر چه بیشتر به خودتان شبیه باشید، بیشتر حالتان خوب خواهد بود.

مهر

از زیر سایه ای که برای خود درست کرده اید، بیرون بیایید. از ایده های خود حمایت کنید و نگذارید این همه فکر در وجود شما ته نشین شوند. اعتماد به نفستان را زیاد کنید و با خلاقیت و تزریق کمی هنر به روش های کاری، طوری رفتار و کار کنید که پله به پله شما را به سوی اوج پیش ببرند. امروز زمان آغاز است. از موهبتی که خدا به شما داده بهره بگیرید. مخفی کردن احساسات به شما استرس می دهد. بی خیال همه چیز شوید و خودتان باشید. هر چه دوست دارید را بیان کنید و بگذارید عشقتان درست بداند که شما چه حس ها و نیازهایی دارید. این کار برای بهبود رابطه تان بسیار عالی است زیرا درک بهتری به هم خواهید داشت.

آبان

با تعاملات اجتماعی در دنیای واقعی و مجازی خودتان را در دل دیگران جا کنید. پروفایل خود را آپ دیت کنید و سعی کنید با دوستان و همکاران ارتباط نزدیک تری داشته باشید. اگر در رابطه هستید، با او هم می توانید جشن ساده دونفره ای بگیرید و در کنار هم هیجان و شادی را تجربه کنید. دید خود را توسعه دهید تا آینده بهتری برای خود رقم بزنید. با دوستان برنامه بگذارید و بیرون بروید. به طور عجیبی کسی به شما علاقه خاصی پیدا می کند که حسادت اطرافیان را بر می انگیزد. مسایل عاشقانه شما امروز عالی پیش می روند و دوام بسیار خوبی هم خواهند داشت. اگر مجرد هستید این فرصت را دارید با فرد مناسبی آشنا شوید. 

آذر

در مسایل مالی و کاری امروز حسابی نانتان در روغن است و می توانید از فرصت های عالی، نهایت استفاده را ببرید. البته از نظر فکری و احساسی کمی پایین هستید. تصور می کنید توجهی که دیگران قبلا به شما داشته اند، دیگر ندارند. مثلا همکاران از کارهایتان راضی نیستند یا در محیط خانه، دیگران خیلی راضی به نظر نمی رسند. اما به جای ناامیدی، استراتژی داشته باشید. کمی محدودیت برای ارتباط هایتان تعریف کنید و سرتان به کار خودتان باشد. این باعث می شود این حس های منفی از میان بروند. امروز گویا زمان همه انرژی شما را می گیرد. اما قدرت درونی خود را نادیده نگیرید. با عشقتان در مورد مسایل مهم زندگی حرف بزنید و برای آن برنامه ریزی های زمانی و مالی داشته باشید.

دی

دنیا بسیار بی مرام است. باید حواستان به کلاه خود باشد. بدون ایجاد تغییر نمی توانید در وضعیت پایدار قرار بگیرید. برنامه ها و دیدگاه های خود را نو کنید. خوب است که خوش بین باشید اما گاهی هم لازم است که جزئیات رویدادها را زیر ذره بین ببرید. زمان خوبی برای کشفیات تازه است. برای سرمایه گذاری های مالی مطالعه و تحقیق کنید. با عشقتان در مورد رازهای خود حرف بزنید. در مورد افکاری که نمی توانید با دیگران در میان بگذارید. با هم در مورد آنها بحث کنید و تا می توانید به هم نزدیک شوید. این باعث می شود آرامش درونی خود را پیدا کنید. اگر هم مجرد هستید، در مکان هایی که حالتان را خوب می کند حاضر شوید تا فرد مناسبتان را بیابید. 

بهمن

حمایت همه برای خود جمع کنید. امروز می توانید از همه حمایت های مالی و فکری دیگران بهره مند شوید. خودتان هم فکرهای بزرگی که در سر دارید را روی دایره بریزید  با همفکری همکاران، پروژه های تا جایی پیش ببرید که به نفع همه باشد. می توانید با قدرت فکری خود برای مشکلات راهکار مناسب بیابید و از آرامش طولانی مدت این امر بهره مند شوید. با عشقتان در مورد همه ایده هایتان حرف بزنید. بگذارید رومانس و عاشقانه هایتان با حرف های جدی هم همراه باشد. با هم برای مسایل مالی برنامه ریزی کنید. مثلا به سرمایه گذاری در یک کار جدید فکر کنید.

اسفند

اجازه دهید کمی صلح و آرامش در زندگی شما حکمرانی کند. از نیروهای ماورایی برای همکاری های بیشتر با اطرافیان کمک بگیرید. ایمانتان به خود و توانایی های خود را زیاد کنید. بی وقفه مهربانی کنید و بگذارید انرژی خوب شما نیز دیگران را بر آن دارد که به شما عشق و توجهی که شایسته آن هستید را بدهند. در مسایل مالی باید تغییر ایجاد کنید. زیادی دست و دلبازی می کنید و باید تعادل بیشتری در این امر برقرار کنید. با عشقتان می توانید همفکری کنید. با هم خرید بروید تا بتوانید انتخاب های درست تر با هزینه کمتر داشته باشید. در مورد دغدغه های خود با عشقتان حرف بزنید و بگذارید بیشتر شما را حس کند.










تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن