تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش سهم جمهوري اسلامي ايران در توسعه تجارت دريايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۸ب.ظ)
استاندار گيلان خواستار شد: افزايش سهم جمهوري اسلامي ايران در توسعه تجارت دريايي استاندار گيلان در جريان بازديد از ناوشکن جمهوري اسلامي ايران «دماوند» در انزلي، خواستار افزايش سهم جمهوري اسلامي ايران در توسعه تجارت دريايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج از انزلي، محمدعلي نجفي روز گذشته پس از شركت در شوراي تامين در منطقه چهارم دريايي بندرانزلي با حضور در صنايع دريايي شهيد تمجيدي وزارت دفاع از ناوشکن جمهوري اسلامي ايران دماوند که در آينده نزديک به ناوگان نيروي دريايي در شمال کشور ملحق مي‌شود بازديد کرد.
استاندار گيلان، در اين بازديد كه اعضاي شوراي تامين وي را همراهي مي كردند از مراحل پيشرفت دوره آزمايشي اين ناوشکن بازديد کرد.
استاندار گيلان در اين بازديد با اشاره به اينکه نيروي دريايي ارتش ايران درزمينه کشتي سازي و استفاده از پهپاد و موشک بسيار پيشرفت کرده است گفت: کسب اين دستاوردها نشان از خوداتکايي وبه نوعي تبلور اقتصادمقاومتي در نيروهاي مسلح است که پس از پيروزي انقلاب اسلامي بدست آمد.
نجفي با اشاره به نامگذاري اين نيرو به نام نيروي دريايي راهبردي از طرف فرماندهي معظم کل قوا گفت: حضور نيروي دريايي در آبهاي بين المللي استقلال و عزت نيروهاي مسلح کشور را نشان مي دهد.
وي با بيان اينكه بايد تلاش کنيم تا سهم جمهوري اسلامي ايران در توسعه تجارت دريايي را افزايش دهيم گفت: دراين زمينه از توانمندي هاي نيروي دريايي و صنايع دريايي شهيد تمجيدي مي توانيم به خوبي در ساخت و تعميرات كشتي هاي ايراني استفاده كنيم.
گفتني است، ناوشکن دماوند از لحاظ پدافند، برد، شعاع عملياتي و رادار و تسليحات و جنگ الکترونيک و سامانه هاي ارتباطي از ناوشكن جماران پيشرفته تر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن