تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804782306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صافي: جام ايران با نظم و استاندارد بالا برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۴ق.ظ)
مبارزه معلولين ذهني-حركتي، نابينايان و ناشنوايان براي نخستين بار؛ صافي: جام ايران با نظم و استاندارد بالا برگزار مي شود دهمين دوره مسابقات كاراته جام ايران زمين 28 آذر ماه در دو بخش مردان و زنان و در تمام رده هاي سني برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون کاراته، احمد صافي رئيس شبك شوتوكان wskf در همين ارتباط گفت: اين رقابتها يكي از معدود مسابقاتي است كه با همكاري فدراسيون كاراته، دانشگاه آزاد اسلامي و سبك شوتوكان wskf همه ساله با نظم، كيفيت و استاندارهاي بالا برگزار مي شود.
وي افزود: سال گذشته كشورهاي متعددي از آسيا و اروپا به همراه قهرمانان به نام در اين رقابتها حضور داشتند كه امسال هم اميدواريم با حضور كشورهاي صاحبنام و مطرح رقابتهاي خوبي را شاهد باشيم.
صافي با اشاره به اينكه كشورهاي عراق، پاكستان، ارمنستان، گرجستان، تركيه و جمهوري آذربايجان براي حضور در جام ايران زمين اعلام آمادگي كرده اند، ادامه داد: تيم دانشگاه آزاد اسلامي، قهرمانان سبك شوتوكان و 4 سهميه كه به هر استان تعلق گرفته نمايندگان ايران در اين دوره از رقابتها هستند.
وي افزود: البته تيم هايي مانند آواي رزم و شهرداري سيرجان هم متقاضي شركت در اين دوره از پيكارها هستند كه با موافقت مسئولين دانشگاه آزاد و كميته برگزاري مسابقات در اين رقابتها حاضر خواهند شد.
صافي كه مسئوليت فني اين دوره از رقابتها را هم بر عهده دارد، گفت: در اين دوره از مسابقات براي اولين بار معلولين ذهني-حركتي، نابينايان و ناشنوايان به صورت سمبليك با هم رقابت مي كنندكه تيم ملي ناشنوايان كاراته ايران هم با تركيبي كامل حضور خواهد داشت.
وي با تاكيد بر اينكه هيتوشي كاسويا بنيانگذار و رئيس كميته فني سبك شوتوكان wskf به عنوان ناظر در سالن مسابقات حضور خواهد داشت، گفت: مسابقات مردان در سالن والفجر و رقابتهاي بانوان در سالن شهيد كبكاينان تهران برگزار مي شود.
صافي تصريح كرد: اين دوره ا زرقابتها در دو بخش كاتاي تيمي و انفرادي در تمام رده هاي سني و نيز كوميته انفرادي انجام مي شود كه براي دومين بار در رده پيشكسوتان هم مبارزات بالاي 35 سال و بالاي 45 سال نيز برگزار خواهد شد.
وي در مورد تركيب تيم دانشگاه آزاد در جام ايران زمين گفت: ميعاد ياري، وحيد حسني پور، مجيد حسن نيا، هامون درفشي پور در اوزان 55- و 60-كيلوگرم، محمد رضا بخش محمد لو و علي اصغر آسيابري در وزن 67-كيلوگرم، بهمن عسگري و ابراهيم حسن بيگي در وزن 75-كيلوگرم، مهدي سلطاني و علي فداكار در وزن 84-كيلوگرم، ذبيح اله پورشيب، مرتضي شفاهي، ايمان سنچولي و نيما عزيزخاني در بخش كوميته، فريد حقيقي در كاتاي انفرادي ، روزبه روشني، امير بهادر تدين و سهيل ساجدي فر در كاتاي تيمي حضور دارند.
صافي با اشاره به اينكه به عنوان سرمربي و مدير فني تيم دانشگاه آزاد در اين مسابقات حضور دارد، گفت: مجيد عبدالحسيني به عنوان مربي كوميته، رضا صافي به عنوان مربي كاتا و اصغر طاهر آبادي به همراه شهرام هروي به عنوان كادر فني،بهمن حسن زاده به عنوان سرپرست تيم دانشگاه آزاد هستند.
سرمربي تيم دانشگاه آزاد اسلامي گفت: اين پيكارها رقابت تداركاتي خوبي براي كاراته كاهاي تيم دانشگاه آزاد خواهد بود كه پيش از حضور در سوپر ليگ در يك ميدان خوب به مبارزه بپردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن