تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798424898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتورسازی – ذوب آهن؛ غریبگی در خانه/ شاگردان خطیبی به دنبال 3 امتیاز -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور/
تراکتورسازی – ذوب آهن؛ غریبگی در خانه/ شاگردان خطیبی به دنبال 3 امتیاز

دیدار تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی تبریز


شناسهٔ خبر: 2441609 پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز – تیم تراکتورسازی امروز در غیاب هواداران پرشور خود و در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان می رود تا برای کسب سه امتیاز برابر این تیم متحول شده تلاش کند. به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (پنجشنبه) با انجام پنج دیدار باقی مانده به پایان می رسد و طی آن در یکی از مهمترین بازی ها، تیم تراکتورسازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز برابر تیم ذوب آهن اصفهان صف آرایی می کند.این دیدار که دومین مصاف از رویارویی این هفته تیم های تبریزی و اصفهانی است، بر خلاف بازی امروز گسترش فولاد در زمین سپاهان، باید بدون تماشاگر برگزار شود. این اولین باری است که تراکتورسازی در فصل جاری در غیاب یار دوازدهم خود رو در روی حریف قرار می گیرد و البته این موضوع می تواند یک پوئن مثبت برای تیم ذوب آهن به شمار آید.بازی فردا دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن برای هر دو تیم از اهیمت فوق العاده ای دارد چراکه تراکتورسازی می خواهد از شرایط نامناسب یکی، دو هفته اخیر خود فاصله بگیرد و از طرفی تیم ذوب آهن نیز می خواهد در ادامه روند نتایج خوبش، در تبریز هم نتیجه ای مناسب کسب کند و با این وضعیت طبیعی است که هیچ تیمی به راحتی دستانش را به علامت تسلیم بالا نخواهد برد اما با همه این شرایط تراکتورسازان با وجود اینکه هوادارانشان را در ورزشگاه نخواهند دید، اما به واسطه میزبان بودنشان محکوم به پیروزی در این بازی خانگی هستند.
دیدار تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی تبریز
اما تیم تراکتورسازی که چند هفته ای است از آن شرایط مطلوب و ایده آل خود تا حدودی فاصله گرفته است، در بازی فردا باید برای کسب سه امتیاز به میدان برود. رسول خطیبی به خوبی می داند که تیمش در مقطع بسیار حساسی قرار گرفته و دیگر نباید در خانه امتیاز از دست بدهد. هم اکنون سرخپوشان تبریز با ۲۸ امتیاز پس از تیم های نفت و سپاهان ۳۰ امتیازی، در جایگاه سوم جدول ایستاده اند و خیلی دوست دارند تا دوباره به خانه نخست بازگردند. تراکتورسازی تا پایان نیم فصل اول، چند هفته ای را در صدر جدول سیر کرد اما با تحمل دومین شکست متوالی این بار برابر تیم فولاد خوزستان، صدرنشینی را به تیم نفت تهران داد و حتی از سپاهان اصفهان هم یک پله پائین تر ایستاد.با این حال تراکتوری ها هنوز فرصت جبران را از دست نداده اند و می توانند که با تکرار نتایج خوب خود در نیم فصل اول، در دور برگشت نیز بالاتر از همه تیم ها در جدول قرار بگیرند. این در شرایطی است که خطیبی یکی از نقاط ضعف مشهود تیمش را که به دروازه بانی مربوط بود، با جذب عیسی اندوی گلر سابق تیم ذوب آهن پوشش داده و با به خدمت گرفتن یکی، دو بازیکن دیگر نیز می خواهد تا تیمش را از لحاظ مهره به خوبی تامین کند. همچنین یک مدافع برزیلی به نام "رادامز رودریگو داسیلوا" برای ترمیم و پوشش ضعف های خط دفاعی تراکتورسازی به این تیم ملحق شده تا جانشین احمد آل نعمه شود.اما در سوی مقابل بازی فردا تبریز، تیم ذوب اهن قرار دارد که در هفته های اخیر نسبت به هفته های آغازین فصل تیمی متحول شده نشان داده است. این تیم که با برتری برابر پرسپولیس به دیدار فینال جام حذفی نیز راه یافته و برای حضوری دوباره در لیگ قهرمانان آسیا از طریق همین بازی های جام حذفی بسیار امیدوار است، با روحیه ای بالا به تبریز سفر می کند تا نتیجه مطلوب دیگری به کارنامه درخشان هفته های اخیر خود چه در لیگ و چه در جام حذفی اضافه کند.
دیدار تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی تبریز
ذوب آهن با یحیی گل محمدی در ابتدای فصل اصلا خوب نتیجه نمی گرفت اما اعتماد و حمایت مدیریت باشگاه از این مربی جوان موجب شد ذوب آهن با هدایت وی بتواند خود را از رده های پائینی جدول بالاتر کشیده و اکنون با ۲۱ امتیاز در رده نهم و چسبیده به تیم های پرسپولیس، صبا و سایپا قرار بگیرد.مصاف تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن در هفته هفدهم می تواند یکی از جذاب ترین بازی های هفته باشد چراکه هر دو تیم فوتبال چشم نواز و تاکتیکی به نمایش می گذارند و از سیستم بازی هجومی، بازیکنان تکنیکی و البته مربیان جوان و بادانش برخوردار هستند اما تنها نکته ای که این بازی را تحت تاثیر قرار می دهد، سکوهای خالی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خواهد بود که از جذابیت های بازی نیز به طور حتم، خواهد کاست.خطیبی: به سه امتیاز نیاز داریمسرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیمش در بازی فردا برابر ذوب آهن اصفهان، گفت: تیم ما در این بازی نیاز به کسب سه امتیاز دارد.رسول خطیبی در خصوص بازی فردا تیم تراکتورسازی برابر ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: دیدار ما برابر ذوب آهن یک نقطه منفی دارد و آن، نبود هواداران تیم ما هستند که قطعا این بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.وی ادامه داد: برای اولین بار است که در فصل جاری هواداران را کنار خود نمی بینیم، اما می دانیم که دل هزاران هوادار تراکتورسازی با تیم است و ما از دعای آنها بهره مند خواهیم بود.سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص بازی نیز عنوان کرد: ذوب آهن تیم خوبی است که در هفته های اخیر نیز نتایج بسیار خوبی کسب کرده است، این تیم در جام حذفی به فینال رسیده و به لحاظ روحی نیز شرایط مطلوبی را تجربه می کند اما با این حال تراکتورسازی در این دیدار هجومی کار خواهد کرد.
دیدار تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز
خطیبی تصریح کرد: نمی خواهیم در این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهیم و با اینکه یکی، دو بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت، اما نباید به چیزی جز پیروزی فکر کنیم.این بازی از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) به انجام خواهد رسید. با انجام بازی های هفته هفدهم، لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به دلیل اردوهای آماده سازی تیم ملی و همچنین حضور این تیم در رقابت های جام ملت های آسیا حدود ۵۰ روز تعطیل خواهد بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن