تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت از پذيرش دانشجويان خارجي براي تحصيل در ايران حمايت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آذر ۱۳۹۳ (۹:۴۲ق.ظ)
جهانگيري: دولت از پذيرش دانشجويان خارجي براي تحصيل در ايران حمايت مي كند معاون رئيس جمهور گفت: پذيرش متقاضيان خارجي به ويژه از كشورهاي همسايه براي تحصيل در دانشگاه هاي ايران اقدامي مثبت است.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست هيأت امناي دانشگاه تربيت مدرس عصر روز گذشته (چهارشنبه) به رياست معاون اول رئيس جمهور برگزار شد.
اسحاق جهانگيري در اين نشست دانشگاه تربيت مدرس را از دانشگاه هاي اصلي و پراهميت كشور برشمرد و بر لزوم توسعه علم و فناوري و ارتقاء روزافزون بنيه علمي اين دانشگاه تاكيد كرد.
معاون اول رئيس جمهور همچنين با اشاره به برخي مشكلات دانشگاه تربيت مدرس نظير نياز به تجهيزات و برخي امكانات گفت: تاكنون كارهاي خوبي توسط مسئولين اين دانشگاه صورت گرفته و با حمايت‌هاي دولت شاهد رفع مشكلات و پويايي هرچه بيشتر اين دانشگاه خواهيم بود.
جهانگيري پذيرش متقاضيان خارجي به ويژه از كشورهاي همسايه براي تحصيل در دانشگاه هاي ايران و از جمله دانشگاه تربيت مدرس را اقدامي مثبت ارزيابي كرد و افزود: اين امر مي تواند در ترويج فرهنگ كشورمان موثر باشد و دولت نيز از پذيرش دانشجويان خارجي حمايت مي كند.
در اين نشست كه وزراي علوم، تحقيقات و فناوري و راه و شهرسازي نيز حضور داشتند، سرپرست دانشگاه تربيت مدرس ضمن معرفي مختصر اين دانشگاه، به ارائه گزارشي از تعداد اساتيد، دانشجويان و رشته هاي مختلف در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري پرداخت.
وي همچنين از ارتقاي مستمر رتبه توليد علم و تعداد مقالات منتشر شده در دانشگاه تربيت مدرس بعنوان نقاط قوت اين دانشگاه ياد كرد و گفت: البته اين دانشگاه در بخش تجاري سازي فناوري ها و گسترش رابطه با صنايع كشور داراي ضعف‌هايي است كه درصدد رفع آن هستيم.
در اين نشست نتيجه حسابرسي و اصلاحيه بودجه سال ۹۲ و همچنين بودجه تفصيلي سال ۹۳ دانشگاه تربيت مدرس مورد بررسي قرار گرفت و پس از گفت و گو به تصويب رسيد.
در اين نشست همچنين در خصوص برخي مسائل مربوط به امور معمول دانشگاه نظير چارت تشكيلاتي چند دانشكده، تامين اعتبار و دريافت مجوز لازم براي تمديد برخي ماموريتها و انتخاب اعضاي جديد كميسيون دائمي دانشگاه تصميم گيري شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن