تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشور اسلامي بايد در علم و صنعت و مسائل صنعت داراي فکر و انديشه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۶ب.ظ)
آيت‌الله سبحاني: کشور اسلامي بايد در علم و صنعت و مسائل صنعت داراي فکر و انديشه باشد آيت‌الله سبحاني: اسلام يک سازمان علمي متفکر عالم پرور و علم دوست است که به قول حضرت امام (ره)، اين کار شما اگر براي خدا باشد عبادت است؛ همين مقدار که براي کشور کار کنيد که عظمت اسلام و مسلمانان را حفظ کنيد اين کار عبادت است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله جعفر سبحاني در ديدار با حميدرضا طيبي، رئيس جهاد دانشگاهي و مديران اين نهاد علمي و فرهنگي کشور، با بيان اينکه کشوري مي‌تواند روي پاي خود بايستد که در علم و دانش خودکفا باشد، اظهار داشت: کشور اسلامي بايد در علم و صنعت و مسائل صنعت داراي فکر و انديشه باشد.
مرجع تقليد شيعيان با اشاره به تأکيدات رهبر انقلاب اسلامي در حوزه اهميت توسعه علمي کشور، خاطرنشان کرد: ايشان اصرار دارند که محيط‌هاي علمي کشور بدون محدوديت‌هاي مالي فعاليت کنند؛ چراکه محدوديت‌ها، پروژه‌هاي آن‌ها را ناقص مي‌کند و ايشان نيز به درستي به اين مطلب اشاره دارند.
استاد برجسته حوزه علميه افزود: اسلام يک سازمان علمي متفکر عالم پرور و علم دوست است که به قول حضرت امام (ره)، اين کار شما اگر براي خدا باشد عبادت است؛ همين مقدار که براي کشور کار کنيد که عظمت اسلام و مسلمانان را حفظ کنيد اين کار عبادت است.
مرجع تقليد شيعيان خاطرنشان کرد: در فناوري اولويت بندي کنيد؛ بايد ببينيد که اين روز‌ها نقص ما چيست؛ درکنار قم يک آبادي است که آب هدر مي‌رود مسأله آب مسأله بسيار مهمي است، بايد اولويت‌ها را در فن آوري پيدا کنيم و از آن جمله مسأله آب است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن