تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804319115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موبایل‌هایی با عجیب‌ترین نام‌ها / تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:سافتستان:

برخی شرکت‌های سازنده گوشی همراه پس از تولید یک محصول جدید نام‌های عجیب‌وغریبی برای آن انتخاب می‌کنند. با وجود اینکه انتخاب یک نام مناسب برای عرضه و فروش محصول در بازارهای جهانی یک فاکتور بسیار مهم در بازاریابی و تجارت محسوب می‌شود، بااین‌حال بسیاری از شرکت‌ها (حتی شرک‌های معروف در این زمینه) نام‌های عجیب و غربی و نامناسبی برای محصولات خود انتخاب می‌کنند که خود می‌تواند عاملی برای عدم موفقیت آن‌ها درفروش باشد. در ادامه به لیستی از این گوشی‌ها با نام‌های عجیب و اشاره خواهیم کرد در سال‌های گذشته وارد بازار شده‌اند. البته باید این نکته را نیز متذکر شد که انتخاب این نام‌ها به عنوان نام‌های عجیب و غریب سلیقه‌ای بوده وممکن است بسیاری موارد دیگر نیز وجود داشه باشند. Yezz Billy 4.7
یز بیلی آخرین محصول یک شرکت تولید کننده گوشی همراه در آمریکا است که گوشی‌های خود را با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت عرضه می‌کند. نلم بیلی نیز از مؤسس و رئیس شرکت مایکروسافت، بیل گیتس گرفته شده است.

پاناسونیک الوگا
گوشی الوگا شرکت پاناسونیک یک گوشی همراه اندرویدی است که در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد. طراحی نا مناسب آن یکی از عوامل اصلی عدم موفقیت این گوشی در بازار بود. علاوه بر طراحی بد نام نا مناسب الوگا را نیز نباید فراموش کرد. حتی تلفظ صحیح این گوشی پاناسونیک نیز کاملاً مشخص نیست. (الوگا یا الویا؟!؟)

اچ‌پی پری ۳
یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت این گوشی شرکت اچ پی، استفاده آن از سیستم عامل Web Os بود که نتوانست مدت زیادی در مقابل دیگر سیستم عامل‌های بازار دوام بیاورد و پس از مدتی تولید آن متوقف شد. نامی که شرکت اچ پی برای این محصول خود در نظر گرفته بود نیز تلفظ مشکلی داشت!

اچ‌تی‌سی چاچا و سالسا
این گوشی‌های شرکت اچ تی سی که تمرکز خود را بر روی صفحه کلید فیزیکی و راحتی تایپ کردن توسط کاربران گذاشته‌اند در مدت زمان محدود، محبوبیت خوبی بدست آورند اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی از دور خارج شدند. با این حال هنوز مشخص نیست که چرا شرکت تایوانی اچ تی سی نام دو رقص لاتین را برای گوشی‌های خود انتخاب کرده است.

کاسیو جیزووان
شرکت کاسیو نه تنها موفق نشد در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند موفق عمل کرند بلکه در انتخاب نام برای گوشی هوشمند خود نیز کاربران را بسیار مایوس کرد. Casio G’zOne نامی است که شرکت ژاپنی کاسیو برای گوشی خود انتخاب کرده بود.

ال‌جی فیوزیک
با وجود اینکه گوشی فیوزیک الجی در سال ۲۰۰۶ یکی از گوشی‌های خوب با تمرکز بر روی قابلیت پخش موسیقی بود اما نامی که برای آن توسط این شرکت کره‌ای انتخاب شده بوده تا حدودی بی‌معنی نامفهوم بود. بدون شک فیوزیک ترکیبی از کلمه موزیک و یک لغت دیگر (احتمالا فیوژن!!!) است.

Samsung
:)

سامسونگ با عرضه این گوشی دقیقا مشخص نکرده است که چطور می‌توان شکلک خنده را تلفظ کرد! سامسونگ در سال ۲۰۱۰ گوشی خود با عنوان Samsung:) را برای افراد علاقه مند به فرستادن پیام‌های متنی با صفحه کلید فیزیکی عرضه کرد. و نام Samsung:) را برای آن انتخاب کرد.




۱۹ آذر, ۱۳۹۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سافتستان]
[مشاهده در: www.softestan.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن