تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کبیر: هماهنگی تیم ما همیشه یک نیم فصل طول می‌کشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کبیر: هماهنگی تیم ما همیشه یک نیم فصل طول می‌کشد
سرمربی تیم بسکتبال شورای گرگان گفت: هر سال به خاطر تغییرات زیاد ترکیب برای ما یک نیم فصل طول می‌‌کشد تا به هماهنگی برسیم.


اسدالله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد  نوسانات تیم گرگان در نیم فصل اول توضیح داد: مشکل هر سال ما این است که تغییرات زیادی در ترکیب خود داریم و تا هماهنگی تیم را به دست آوریم یک نیم فصل را از دست می‌دهیم. از سال‌های بعد باید فکری برای این موضوع بکنیم و حداقل در صورت تغییرات زیاد از 2 ماه قبل تمرینات را شروع کنیم.

سرمربی گرگان در مورد بازی با هفت الماس گفت: هفت الماس بسیار جنگنده است و در شروع بازی با 13 امتیاز پیش افتادند اما در پایان نیمه با ورود ساسون آبرامیان و کاوه نورافزا ریتم تیمی از نظر دفاع و حمله بهتر شد و نیمه را با اختلاف 2 امتیاز تمام کردیم. اگر از هر سوت داور ایراد گرفته و صحبت کنیم مطمئنا تمرکز داور به هم خورده و در داوری او هم اشتباه پیش می‌آید به همین دلیل در اصفهان بیشتر مظلوم واقع می‌شویم.

***شاید در ادامه فصل هم بلیت فروشی نشود

در دیدار تیم‌های گرگان و هفت الماس برای ورود تماشاگران به سالن بلیت فروشی نشد، کبیر در این مورد توضیح داد: شهرداری مسئولیت این بازی را بر عهده داشت و به این نتیجه رسید که بلیت فروشی انجام نشود هنوز در مورد ادامه فصل تصمیم گیری نشده است. درآمد بلیت فروشی معمولا صرف پرسنل سالن و نیروهای انتظامی می‌شد اما به هر حال این درآمد به قدری هم نیست که ارزش خاصی داشته باشد.

کبیر در مورد نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم 4 بازی خانگی با تیم‌های نفت آبادان، مهرام،‌ثامن مشهد و پمینا داریم که باید حداقل 3 بازی را ببریم. بازیکنان ما بزرگ هستند و قطعا با هماهنگی و آمادگی مطلوبتر شرایط نیم فصل دوم آنها بهتر می‌شود.

***تفاوت تیم‌ها در ایران زیاد نیست

وی ادامه داد: تفاوت بسکتبال تیم‌ها در ایران زیاد نیست برای مثال دانشگاه آزاد 2 تیم صدرنشین را می‌برد، مهرام، پتروشیمی را شکست می‌دهد و هفت الماس مقابل دانشگاه آزاد برنده می‌شود شرایط روز تیم‌ها هم اهمیت زیادی دارد، اما در هر حال تیم ها مقابل مهرام هم شانس برد خواهند داشت.

کبیر در مورد حواشی هفته قبل توضیح داد: متاسفانه برخی خبرنگاران صادقانه کار نمی‌کنند و حرف‌های مصاحبه شونده را تحریف می‌کنند، به همین خاطر هم شب قبل از بازی تمام بازیکنان از سوی شورای شهر برای مراسم شام دعوت شدند و اعضا شورا نیز مصاحبه‌های مطرح شده از قول خود را تکذیب کردند، ضمن اینکه به تیم دلگرمی دادند که تغییری در کادر و شرایط تیمی ایجاد نمی‌شود، بیانی عضو شورای شهر هم به صورت کتبی به خاطر مصاحبه‌ای که از قول او منتشر شد به خبرگزاری مربوطه اعتراض کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن