تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799039430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش مردم منطقه به توطئه‌ کاهش قیمت نفت قطعی است/ بودجه ۹۴ کمترین اتکا را به درآمدهای نفتی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس‌جمهوری در جلسه هیأت دولت:
واکنش مردم منطقه به توطئه‌ کاهش قیمت نفت قطعی است/ بودجه ۹۴ کمترین اتکا را به درآمدهای نفتی دارد
رئیس‌جمهور با بیان اینکه بودجه 94 کمترین اتکا را به درآمدهای نفتی دارد ، گفت: این امر نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و این کاهش قیمت نفت فرصتی است تا وابستگی بودجه را از درآمدهای نفتی جدا کنیم.


به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی با بیان اینکه بودجه 94 کمترین اتکا را به درآمدهای نفتی دارد، اظهار داشت: این امر نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و این کاهش قیمت نفت فرصتی است تا وابستگی بودجه را از درآمدهای نفتی جدا کنیم.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در ابتدای جلسه هیات دولت، با اشاره به اجتماع بزرگ شیعیان در سرزمین مقدس کربلا ، از تمام دستگاههای دولتی و مرزی خواست تا شرایط و امکانات را به گونه ای فراهم آورند که عاشقان خاندان عصمت و طهارت حداکثر بهره را از این سفر ببرند و به سلامت به وطن بازگردند.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش بهای جهانی نفت اشاره کرد و گفت: کاهش قیمت نفت خام صرفا یک موضوع اقتصادی نیست بلکه ناشی از توطئه و برنامه ریزی سیاسی برخی از کشورها بوده است.

رییس جمهوری افزود: کاهش قیمت نفت توطئه ای علیه مردم منطقه و مسلمانان بوده که نفع آن صرفاً برای برخی دیگر از کشورها می باشد.

دکتر روحانی با بیان اینکه مردم منطقه این گونه توطئه ها و به تعبیری خیانت ها علیه جهان اسلام را از یاد نخواهند برد، اظهارداشت: مسلما مردم به این توطئه عکس العمل نشان خواهند داد و کشورهایی که پشت این توطئه هستند باید بدانند که نفرت را در جهان اسلام نسبت به خود افزایش می دهند.

رییس جمهوری تاکید کرد: مردم مطمئن باشند دولت توانایی اداره کشور را به خوبی و با همین قیمت نفت دارد و این کاهش ، عدم اتکای بودجه کشور به نفت را افزایش می دهد.

دکتر روحانی با بیان اینکه بودجه 94 کمترین اتکا را به درآمدهای نفتی دارد ، گفت: این امر نسبت به سال‌های گذشته بی سابقه بوده و این کاهش قیمت نفت فرصتی است تا وابستگی بودجه را از درآمدهای نفتی جدا کنیم.

رییس جمهوری تاکید کرد که دولت به اجرای همه بندهای اقتصاد مقاومتی پایبند است و از دستگاههای اجرایی می خواهم که همه بندهای اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داده و عملیاتی کنند.

دکتر روحانی ادامه داد: اقتصاد کشور با توجه به منابع طبیعی سرشار و نیروی انسانی، مسوولان دلسوز و با تجربه و همچنین وجود پربرکت مقام معظم رهبری باید به گونه ای ساخته شود که با توفان‌هایی فراتر از کاهش بهای نفت نیز آسیبی نبیند و به راحتی از این مسیر عبور کنیم.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه باید طرحهای نیمه تمام عمرانی را به بخش خصوصی واگذار کنیم، گفت: همه دستگاههای اجرایی باید تلاش کنند تا این پروژه ها تکمیل شوند که این امر باعث افزایش امید در میان مردم و رونق اقتصادی می شود.

دکتر روحانی به اهمیت تسریع در تصویب لایحه خروج از رکود در مجلس اشاره کرد و گفت: در این لایحه موضوع مشوق ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در نظر گرفته شده است که این در راستای اقتصاد مقاومتی و خنثی کردن توطئه قیمت نفت می باشد.

رییس جمهوری با اشاره به موقعیت ژئوپلتیکی کشور و توان بالا در زمینه صادرات محصولات غیرنفتی، گفت: در کشور امکانات بسیار زیادی در بخش ترانزیت جاده‌ای، ریلی و هوایی وجود دارد که باید از آن ها به خوبی بهره گرفت.

دکتر روحانی ادامه داد: باید کاری کنیم که اتکا بودجه به درآمدهای نفتی به حداقل برسد تا به صادرات نفت خام متکی نباشیم و تا پایان امسال رقم درآمدهای صادرات غیرنفتی کشور به 50 میلیارد دلار می‌رسد.

رییس جمهوری به ضرورت کاهش هزینه های جاری در کشور اشاره کرد و گفت: با تحقق این امر می توانیم کاهش درآمدهای نفتی را جبران کنیم و دولت اجازه نخواهد داد که دستاوردهای اقتصادی که تاکنون بدست آمده، از بین برود.

دکتر روحانی با بیان اینکه دولت خادم مردم است، خاطرنشان کرد: همبستگی و پیوستگی مردم سرمایه بزرگی برای دولت است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن