تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805208666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابد فتاحی: رفع حصر کار نمایندگان مجلس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عابد فتاحی: رفع حصر کار نمایندگان مجلس نیست
عابد فتاحی، رئیس فراکسیون اهل تسنن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب» تاکید کرد: من قاطعانه اظهار می‌کنم که تنها سران نظام گره‌گشای این مشکل هستند و غیر از ایشان کاری از دست کسی برنمی‌آید. بنابراین رفع حصر این افراد کار آقای مطهری، نمایندگان مجلس و وزیر دادگستری نیست.
آفتاب- سرویس سیاسی: عابد فتاحی، رئیس فراکسیون اهل تسنن مجلس شورای اسلامی، درباره سخنان اخیر علی مطهری مبنی بر رفع حصر آقایان موسوی و کروبی پیش از آنکه دیر شود و اتفاقی برای آنها بیفتد گفت: من قاطعانه اظهار می‌کنم که تنها سران نظام گره‌گشای این مشکل هستند و غیر از ایشان کاری از دست کسی برنمی‌آید. بنابراین رفع حصر این افراد کار آقای مطهری، نمایندگان مجلس و وزیر دادگستری نیست.


به گزارش آفتاب، علی مطهری نماینده صریح‌اللهجه مجلس نهم  تاکنون در مناسبت‌های گوناگون نسبت به ادامه حصر بدون محاکمه آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد انتقاد کرده است. در روزهای اخیر نیز مطهری بار دیگر بر مواضع قاطعانه خود درباره وقایع بعد از انتخابات 88 تاکید کرد. نماینده مردم تهران روز دوشنبه در سخنانی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه اصفهان با انتقاد از ادامه حصر آقایان موسوی و کروبی، اظهار داشت: «به نظر من اگر این‌ها در حصر بمیرند، غده چرکینی برای نظام می‌شود.» وی همچنین در خصوص محاکمه این افراد گفت: «مرجع رسمی که شورای عالی امنیت ملی باشد، هنوز حکم جدیدی غیر از حکم اولیه صادر نکرده و قوه قضائیه نیز هنوز اقدامی نکرده و باید محاکمه تمام افراد دخیل در فتنه زودتر انجام شود. اگر در ماه‌های اول این کار انجام شده بود موضوع کش‌دار نمی‌شد و در آن شرایط، خانواده موسوی پیغامی داشتند که نشان می‌دهد آزادی آنها مصادف با آشوب نظام نیست.»


 در همین راستا، عابد فتاحی، نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه اگر اتفاق بدی برای افراد در حصر رخ دهد، هزینه‌ی سنگینی برای نظام در پی خواهد داشت، به خبرنگار «آفتاب» گفت: جلوگیری از این اتفاق منوط به این است که مقامات ارشد نظام صلاح بدانند و ان‌شاء‌الله مرحمتی بفرمایند و آن‌ها را آزاد کنند چرا که محصورین هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی آسیب دیده‌اند و به عقیده من بهتراست که در یک دادگاه محاکمه و تکلیفشان هرچه زودتر مشخص شود.


نماینده اهل سنت مجلس نهم درباره پیامدهای حصر آقایان کروبی و موسوی برای نظام می‌‌گوید: از آغازین روز حصر این افراد، نظام هزینه‌های سنگینی را داده است و اگر خدای ناکرده هریک از این‌ها در حصر فوت بشوند لکه‌ی ننگینی در تاریخ به‌جای خواهد ماند.


وی ادامه داد: متاسفانه ما مردمی هستیم که بیشتر از زنده‌ها، به مرده‌ها اهمیت می‌دهیم و بعد از مرگ یکی از محصورین، از حصر آنها پشیمان می‌شویم.


فتاحی در پایان سخنانش با اشاره به شعارهای داده‌شده در روز 16 آذر از طرف دانشجویان درباره رفع حصر، گفت: من فکر می‌کنم از آن روز به بعد رئیس‌جمهور رایزنی‌هایی بیشتری برای آزادی محصورین انجام داده است. فقط و فقط دکتر روحانی می‌داند وضعیت آنها چگونه است و می‌تواند قدمی برای رهایی آنها از حصر بردارد وگرنه بقیه‌ی افراد هرچه هم که بگویند بیشتر در حد حرف است.



مطالب مرتبط
علی مطهری: اگردرحصرشدگان بمیرند،غده چرکینی برای نظام می شود
پورمحمدی: رفع حصر موسوی و کروبی خارج از جایگاه تصمیم‌گیری دولت است


تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن