تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی راه آهن انتظار و آرزوی دیرینه مردم استان همدان است -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نیک بخت:
راه اندازی راه آهن انتظار و آرزوی دیرینه مردم استان همدان است

محمد ناصر نیکبخت


شناسهٔ خبر: 2439763 چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹
استانها > همدان

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه خواسته های فراوانی در استان همدان وجود دارد اما به اندازه آب و راه آهن اساسی نیستند، گفت: راه اندازی راه آهن همدان انتظار و آرزوی دیرینه مردم این استان است. به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیک بخت شامگاه سه شنبه در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه همه دستگاه ها برای ارتقا معیشت مردم قدم برداشته اند، اظهار داشت: زمانیکه به استان همدان آمدم حدود ۶۰۰ واحد تولیدی مشکل داشتند که مشکلات همه واحد ها رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه اکثر مشکلات واحد های تولیدی استان همدان ناشی از مباحث سرمایه در گردش و نقدینگی بود، عنوان کرد: به مشکلات هر ۶۰۰ واحد تولیدی تعطیل شده رسیدگی و تعدادی از واحدها احیا شدند و ۴۰۰ میلیارد تومان از بدهی های معوقه صنعتگران استان همدان تعیین تکلیف شد.

استاندار همدان با بیان اینکه پنج درصد بدهی واحدهای تولیدی دارای مشکل پرداخت و باقی بدهی با نرخ روز نخست قسط بندی شد، بیان کرد: بانک ها همکاری کردند و به واحدهای تولیدی سرمایه در گردش دادند.

نیک بخت با بیان اینکه این مسئله که گفته شد واحد ها بین بانک و امور مالیاتی در حال رفت و آمد هستند تعمیم شده نیست، ابراز داشت: بعید میدانم واحدی با امور مالیاتی مشکل داشته باشد.

وی با بیان اینکه وقتی دولت بودجه سال ۹۲ را به مجلس داد ۴۵ درصد بودجه وابسته به نفت بود اما امسال ۳۳ درصد به نفت وابسته است، ادامه داد: بودجه باید از مکان های دیگری تامین شود، هر چند تشویق نمی کنیم که به مالیات دهند و فشار وارد شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در هفته دولت چهار هزار میلیارد سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی در بخش صنعت و معدن در همدان انجام شد، اظهار داشت: همچنین ۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت سایت گردشگری از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری و این سرمایه گذاری بدون یک ریال تسهیلات انجام شد.

محمد ناصر نیک بخت با بیان اینکه در دو هفته اخیر دو همایش سرمایه گذاری و همایش کارآفرینی در همدان برگزار شد که این دو همایش مکمل هم بودند، ادامه داد: سه هزار میلیارد تومان تفاهمنامه، توافقنامه و قرارداد در این همایش ها امضا شد.

وی با بیان اینکه همدان امروز و فردا، همدان دیروز نیست، افزود: همدان دیروز بسیار پر افتخار تر و تاریخ و تمدن ساز تر بود.

استاندار همدان با بیان اینکه همدان به مدت ۵۰۰ سال پایتخت امپراطوری ایران بوده و به عنوان نخستین شهر شناخته شده دنیا ثبت شده است، اظهار داشت: همدان از نظر گردشگری از پتانسیل بالایی برخوردار است و هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی ثبت شده دارد در صورتی که آثار تاریخی اصفهان فقط به دوره صفویه بر می گردد.

نیک بخت با بیان اینکه همدان بهترین آب و هوا را دارد، اضافه کرد: استان همدان با ۹ استان کشور بین یک تا سه ساعت و با تهران سه و نیم ساعت فاصله دارد که در صورت بهره برداری از پروژه آزاد راه تهران - همدان فاصله همدان تا تهران به دو و نیم ساعت کاهش می یابد.همدان بزرگترین غار آبی جهان و تنها شهر سفال ثبت شده در دنیا را دارد

وی با بیان اینکه همدان بزرگترین غار آبی جهان و تنها شهر سفال ثبت شده در دنیا را دارد، افزود: همه شهرستان های استان همدان ظرفیت گردشگری دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه در هیچ موردی همدان مقصد گردشگری نیست بلکه مسیر گردشگری است، ادامه داد: ساخت سه هتل پنج ستاره در همدان تدارک دیده و یکی از این هتل ها کلنگ زنی شده است.

محمد ناصر نیک بخت با اشاره به اینکه قرار است جلسه ای با تور گردانان کشور برای معرفی همدان داشته باشیم، ابراز داشت: در حق همدان کوتاهی شده و تبلیغات لازم برای همدان انجام و همدان با این همه عظمت معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد زیر سازی راه آهن تهران به همدان انجام و ۶۷ کیلومتر ریل گذاری شده است، ادامه داد: فقط ۲۰۰ کیلومتر از راه آهن تهران به همدان نیاز به ریل گذاری دارد.

استاندار همدان با اشاره به اهمیت آبرسانی از سد تالوار به همدان عنوان کرد: سد تالوار به سه شهرستان، ۱۰ شهر و ۵۸ روستای استان همدان آبرسانی می کند و این سد برای استان همدان از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما با این وضع بودجه دادن تا پنج سال آینده نیز پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان آماده بهره برداری نمی شود بطوریکه سال گذشته آقای نوبخت قول پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان داد اما تاکنون هیچ پرداختی صورت نگرفته است.

نیک بخت با بیان اینکه در مدت شش ماه از اجرای طرح تحول نظام سلامت ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه سلامت به استان همدان پرداخت شد، بیان کرد: خواسته اساسی مسئولان همدان مسئله آب و راه اهن است.

وی با بیان اینکه خواسته های فراوانی در استان همدان وجود دارد اما به اندازه آب و راه آهن اساسی نیستند، ادامه داد: هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان پروژه راه در استان همدان وجود دارد اما چون اساسی نیستند بیشتر بر مسئله راه آهن تاکید دارم.

استاندار همدان با بیان اینکه شستا، وزارت رفاه و تامین اجتماعی در استان همدان کاری انجام نداده اند و مردم انتظار بیشتری دارند، ابراز داشت: منیزیم برندی است که طالب و مشتری دارد اما شش ماه است که برای شستا نگهداری شده و انتظار داریم که شستا این پروزه را بردارد.

محمد ناصر نیک بخت با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش سرمایه گذاری پنجره واحد سرمایه گذاری در همدان راه اندازی شد، عنوان کرد: استان همدان در رابطه با صنعت و تولید باید کمک شود.تحریم های یک جانبه با اثبات حقانیت ایران به پایان خواهد رسید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان نیز در ادامه با بیان اینکه روزی تحریم های یک جانبه با اثبات حقانیت ایران به پایان خواهد رسید، اظهار داشت: تلاش یک سال و نیم دولت تدبیر و امید منجر به خروج از رکود و کاهش تورم شد که این مسئله گام بلند دیگری است.

سید مجید موسوی با بیان اینکه تمام ارکان جامعه اقتصادی و واحد های تولیدی امیدوار به تحقق آرزوها هستند، بیان کرد: دولت به دنبال پیوند مستحکم و منطقی با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه هرجا همگرایی و خرد جمعی حاکم شود مسیر برای توسعه فراهم است و این همگرایی با مدیریت ارشد استان در همدان وجود دارد، عنوان کرد: استاندار همدان به بخش خصوصی و مشکلات این بخش آگاه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان با بیان اینکه امروز توجه به نیازهای واحد های تولیدی و صنعتی، حل مشکلات مالیاتی و قوانین دست و پا گیر، اصلاح قوانین تامین اجتماعی و قانون کار ضروری است، عنوان کرد: بازیگران اصلی برنامه های توسعه در کشورها بخش خصوصی و مردم است و دولت بیشتر نقش حامی را بازی می کند.

موسوی با بیان اینکه امروز یکی از دغدغه های فعالان اقتصادی قوانین تامین اجتماعی است، بیان کرد: قوانین تامین اجتماعی یکی از معضلات حسابرسی شرکت ها از بدو تاسیس است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن