تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819138566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهيلات بازگشت زائران اربعين حسيني بايد فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۱۱ب.ظ)
تسهيلات بازگشت زائران اربعين حسيني بايد فراهم شود استاندار ايلام بر تسهيل و برنامه ريزي لازم براي بازگشت زائران حسيني از آيين اربعين حسيني در مرز بين المللي مهران تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا مرواريد در دومين نشست قرارگاه اربعين، گفت: تردد زائرين عتبات عاليات و برنامه ريزي جهت بازگشت آنان به نحو مطلوب بايد انجام شود.
وي افزود: مرز مهران در اوج محروميت، امروز در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و عنايت ويژه مقام معظم رهبري به بهترين و امن ترين مرز رسمي کشور براي تردد زوار به عتبات عاليات تبديل شده و افتخار داريم که در اين برهه از زمان بعنوان خادمين ابا عبدالله(ع) و زائرين ايشان خدمات رساني کنيم.
استاندار ايلام با اشاره به اينکه تا کنون بيش از 342 هزار عاشق حسيني از مرز مهران به عتبات عاليات تردد کرده اند، گفت: با توجه به اين که اين حرکت عظيم پياده روي تازه شروع شده و سال هاي آينده با اقتدار و صلابت بيشتري برگزار خواهد شد، بايد در بهتر و باشکوه تر برگزار شدن آن و ارايه خدمات بهتر به زائرين برنامه ريزي مناسب داشته باشيم.
مرواريد تاکيد کرد: در پايانه مرزي مهران بايد گيت هاي ثبت ورود و خروج زائرين را افزايش دهيم و در صورت امکان، آنها را به عددي برسانيم که ثبت ورود و خروج زوار در براحتي و با سهولت بيشتري صورت گيرد.
وي همچنين از دانشگاه علوم پزشکي خواست با توجه به در پيش بودن ايام بازگشت زائرين از عراق و احتمال شيوع آنفولانزا و سرماخوردگي در ميان زوار، درمانگاه ها و کمپ هاي مرزي را از لحاظ دارويي تجهيز کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن