تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799185772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فائزه هاشمی : برخی با ایجاد روند فرسایشی نمی خواهند دولت روحانی کار خاصی کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فائزه هاشمی : برخی با ایجاد روند فرسایشی نمی خواهند دولت روحانی کار خاصی کند
فائزه هاشمی در مراسم روز دانشجو دانشگاه آزاد واحد نور اظهار کرد: در دوران هشت ساله دولت احمدی‌نژاد کدام شعار و حرف عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند؟
آفتاب: او در مراسمی که به دعوت انجمن‌های اسلامی دانشجویان و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان مازندران با میزبانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی نور برگزار شد، گفت: گزارش تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد اسلامی که در رسانه‌ها منتشر شد قانونی، منطقی، حقیقی و حقوقی نبود، بلکه بیشتر یک کار سیاسی بود. این در حالی است که دکتر میرزاده دستور همکاری کامل در این موضوع را داده و اطلاعات کامل در اختیارشان گذاشته شده بود زیرا معتقد بود اگر تحقیق و تفحص درست انجام شود پاسخ هر چه که باشد باعث اصلاح و رفع مشکلات و پیشرفت دانشگاه آزاد می‌شود .

به گزارش عصر ایران، فائزه هاشمی افزود: در این موضوع چند خلاف صورت گرفت اول اینکه گزارش تحقیق و تفحص مجلس طبق قانون و آیین‌نامه داخلی مجلس باید ابتدا در صحن مجلس قرائت شود و بعد رسانه ها آن را منتشر کنند ولی این گزارش اول به رسانه‌های خاص داده شد و بعد به مجلس رفت.

او اظهار کرد: موضوع دیگر آن بود که در این گزارش زمان مدیریت فرهاد دانشجو را حذف کردند. با توجه به خبرهایی که از دوره مدیریت دانشجو داریم، می‌دانیم که پول‌هایی  گم شده و بلاهایی سر اموال دانشگاه آزاد آمده‌است که هنوز در دست بررسی است اما تحقیق و تفحص‌کنندگان این دوره را کنار گذاشتند و با  این اقدام، سیاسی بودن کار خود را در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را  نشان دادند. اگر این تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد است پس چرا دوران فرهاد دانشجو از این گزارش حذف شده است؟

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: این در حالی است که بخش عمده‌ای از اطلاعات، گزارش‌ها و آمارهایی که درباره دوران دکتر جاسبی آماده و پاسخ‌هایی را که به سوالات داده شده بود، از گزارش تحقیق و تفحص حذف کردند یا اینکه اصلا استفاده نکرده‌اند .

او تصریح کرد: به نظر می‌رسد که این اقدام هماهنگ و از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود که با هدف تخریب گروهی مدیران دانشگاه آزاد صورت گرفته‌است.

فائزه هاشمی  افزود:‌ با طرح این موضوع می‌خواهم اهمیت مجلس و تفکراتی که در آن وجود دارد و اینکه یک مجلس سازنده چه تاثیری بر جامعه خواهد گذاشت را بررسی کنیم. وضع کنونی وظیفه همه ما مردم، دانشجویان و دانشگاهیان را سنگین‌تر می‌کند که نماینده سیاسی‌کار را انتخاب نکنیم تا این‌گونه عمل کند. منظور این نیست که نماینده نباید سیاسی باشد بلکه نباید سیاسی‌کاری نکند. نمایندگان باید متخصص، کارشناس، دارای صداقت، به دور از سیاسی کاری و برخوردار از  دغدغه واقعی منافع ملی و رشد کشور باشند.

او تاکید کرد: اگر همه مردم باهم تلاش کنیم و نمایندگان واقعی خود را به مجلس آینده بفرستیم کار رئیس‌جمهوری را هم در اداره کشور با این همه بحران کمی آسان تر می‌کنیم.

او ادامه داد: ما نمی‌خواهیم مجلسی بیاید که جرات را از وزرا بگیرد، اجازه کار کردن به آنها ندهند، با طرح سوال‌های بیهوده وزرا را مشغول کارهای حاشیه‌ای کند، با اقدامات روند فرسایشی در مملکت ایجاد کند تا  دولت روحانی نتواند کار خاصی برای کشور انجام دهد و در آخر هم با تخریب دولت به هدف خود که ناکارامد جلوه دادن دولت است برسد.

فائزه هاشمی با توجه به پخش پیام تصویری رئیس‌جمهوری پیشین در مراسم گفت: از صحبت‌های آقای خاتمی که  حادثه ۱۶آ‌‌‌ذر را تعریف کردند می‌توان اینگونه برداشت  کرد که در برخی دوره‌ها تاریخ تکرار شده ولی نه به همان شکل بلکه با ابزارهای دیگر و شکل دیگر؛ چون در دنیای امروز با وجود دهکده جهانی و جهانی شدن انسان‌ها دیگر اجازه آنگونه برخوردها و ابزار چکشی را در خیلی از کشورها نمی‌دهند.

وی اضافه کرد:امروز خود مردم آزاداندیش هستند و اجازه کارهایی را که در آذر سال ۳۲ اتفاق افتاد، نمی‌دهند ولی می‌بینیم در برخی برهه‌های زمانی همان اتفاقات بار دیگر با ابزاری دیگر و به یک شکلی دیگر تکرار می‌شود که اینها می‌توانند خطرناک باشند. اما محیط دانشگاه با حضور دانشجویان شرایطی پیدا می‌کند که این مسایل را نمی‌پذیرد و سعی می‌کند آنها را به حداقل برساند.

فائزه هاشمی اظهار کرد: شاید یکی از بهترین و مهمترین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی این باشد که با افزایش تعداد دانشجویان بار سیاسی، فرهنگی و علمی را  در خانواده‌هایی که در جای جای کشور، حتی روستاها، زندگی می‌کنند، افزایش داد و توانست جو عمومی کشور را رشد دهد. همین دانشجویان وظیفه روشنگری دارند در روشنگری و باید خانواده‌ها را در  شهر و روستا آگاه سازند و بتوانند تاثیر دانشجو بودن خودشان را به جامعه نشان دهند؛ اگر این اتفاق واقعا بیفتد می تواند جامعه را به آن رویه ایده‌آل و آرمان‌خواهانه برساند و از فریب حرف‌ها و حرکات پوپولیستی نجات دهد.

وی افزود: در دوران هشت ساله دولت احمدی نژاد کدام شعار و حرف آنها عملی شد؟ کجایند آن دزدانی که قرار بود به مردم معرفی و دستگیر شوند .

فائزه هاشمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: به هر حال راه برای ما زیاد است هر چند که موانع هم انبوه وجود دارد و فشارها هم فوق العاده زیاد است که باعث می‌شود کارها سخت‌تر شود.  طبیعتا باید برای تحقق آرمان‌ها هزینه داد و باز این دانشجو است که از هزینه دادن ابائی ندارد و به خاطر آگاه بودن و آرمان مقدس  خودش که همان حفظ آزادی و توسعه و رشد کشور است، حاضر است هزینه بدهد تا وضع کشور بهبود یابد.




تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن