تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819663945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار ایمیل‌های شخصی و تجاری مدیران سونی


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: بر اساس جدیدترین اطلاعات، هکرها پیش از حمله به سونی با مدیران این شرکت تماس گرفته و از آن‌ها درخواست پول کرده بودند.




انتشار ایمیل‌های شخصی و تجاری مدیران سونی


 


 

بر اساس جدیدترین اطلاعات، هکرها پیش از حمله به سونی با مدیران این شرکت تماس گرفته و از آن‌ها درخواست پول کرده بودند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، هکرهای سونی که دو هفته‌ اخیر خسارات فراوانی به این شرکت وارد کرده‌اند، اطلاعات محرمانه بیشتری منتشر کرده و تهدیدات خود علیه سونی را تشدید کرده‌اند. بر اساس اطلاعات جدید، هکرهای سونی پیکچرز سه روز قبل از آغاز حمله، ایمیل‌هایی برای مدیران ارشد این شرکت ارسال کرده و از آن‌ها درخواست پول کرده بودند.

روز گذشته هکرها اطلاعات مربوط به این ایمیل‌های ارسالی را در میان انبوه اطلاعات دیگر منتشر کرده و در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار دادند. بر این اساس آن‌ها هشدار داده‌اند که اگر پول خوبی دریافت نکنند، خسارات سنگینی به سونی پیکچرز وارد کرده و کل آن را بمباران می‌کنند. در انتهای این ایمیل تصریح شده که هکرها زیاد منتظر نمی‌مانند و بهتر است سونی عاقلانه رفتار کند.

این ایمیل با عنوان تذکری برای Sony Pictures Entertainment، ساعت ۹:۴۴ صبح ۲۱ نوامبر از ایمیلی در حساب کاربری جی‌میل ارسال شده است. در حالی که یک گروه هکری موسوم به حافظان صلح مدعی انجام این حمله است، ایمیل یاد شده با عنوان God"sApstls امضا شده که همان نامی است که در درون بدافزار مورداستفاده برای حمله به سونی نیز موجود بوده است.

علاوه بر این هکرها محتوای ایمیل‌های دیگری را نیز منتشر کرده‌اند که شامل متن مکاتبات مدیران برجسته سونی، فهرست شماره تماس‌ها و پیام‌های تلفنی مدیران ارشد دیگر شرکت‌ها، اطلاعات تجاری و پیام‌های شخصی برای اعضای خانواده‌های این افراد است.

مرجع : خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن